Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Linh Hoàng

Linh Hoàng

Hồ sơ 5 sao vàng 109 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 09/09/1995, 29 tuổi

TT 212

Cập nhật: 13/03/2019

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Dưới 1 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
5 - 8 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội, HCMC, Đà Nẵng, Nước ngoài
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

I am a positive, motivated and hard-working person who undertake new challenges well. Moreover, I’m willing to learn & do what takes to get a job done with a good result even under pressure and apply myself with enthusiasm to all tasks.

Trình độ học vấn chuyên môn

National Economics University

Finance - Đại học

2014 → 2018

Kĩ năng

Profiency in MS offices
Teamwork
Leadership Skill
Time Management

Kinh nghiệm làm việc

Intern tại Joint Stock Commercial Bank for Investment and Development of Vietnam (BIDV)

2/2018 → 5/2019 (1 năm 2 tháng)

Hà Nội, Vietnam

What I do: - Prepare the documents for international money transfers and take care of contracts, subsidiary ledgers of clients. - Explore and analyze data of customer credit files. - Manage the crowd, process the customer's interactions to find the suitable products and services and keep customer interactions positive. What I gain: - "Read" customer experience, be more patient when communicating with customers - Gain knowledge about commercial bank products and the process of international transfer (Swift, Western Union) - Improve communication skill

Income Audit Trainee tại JW Marriott Hanoi

10/2018 → 1/2019 (3 tháng)

Hà Nội, Vietnam

What I do: - Prepare daily executive packet and report for supervisor, - Check discount, paid-outs and no sales/voids to ensure all payments were correct. - Reconcile telephone, Pay TV, minibar revenue, guest laundry income, corrections/rebates. - Manage the guest check, folios and documents for FO & FB. What I gain: - Excel skills. - Basic knowledge about the opperating flow in hospitality industry especially hotel.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo