Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Lưu Huỳnh Nghĩa

Nguyễn Lưu Huỳnh Nghĩa

Hồ sơ 5 sao vàng 644 Lượt xem hồ sơ

Nam, 01/08/1995, 29 tuổi

Phường 5, Quận 8, TP.HCM

Cập nhật: 14/08/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
100 - 499

Giới thiệu bản thân

Personally, in the next 2-3 years, I will maximize my ability to contribute more value to the company by providing the best customer service experience. Also aim for Front Desk Supervisor position to well implement with the company's mission and vision.

Trình độ học vấn chuyên môn

Cao Đẳng Nghề Du Lịch Sài Gòn

Quản trị khác sạn nhà hàng - Cao đẳng

2016 → 2019

Kĩ năng

Problem solving
Communication
Leadership
Teamwork
Interpretation

Kinh nghiệm làm việc

Partnership Specialist tại Timo VN

7/2022 → 3/2023 (7 tháng)

HCM

Take care of Timo's B2B and VIP customers (payroll accounts, solve issues, Q&A,...): 7-Eleven (900 users), Mc Donald's (1000 users),.. Organize events/programs to attract more new customers: VBA events (60 users), Honda Uni-Tour (1200 users),... In charge of contracts and operations for new partner: MIC, Fuse,... Collaborate with departments to support and propose solution to exceed customer's expectation. Prepare proposals about Timo's solution for customers/partners. Support payment of contracts, invoices and expenses.

Customer Engagement Leader tại Timo VN

11/2021 → 7/2022 (7 tháng)

HCM

Responsible for managing teams to assist in daily operations and handle customer’s complaints within allowed limit to make sure provide high-quality services Onboarding new staffs and arrange schedule for the team:15-25 members Manage all F&B, stationeries and day-to-day operations Communicate and collaborate with other teams to monitor issue resolution submitted by team members to ensure SLA Evaluate and report to manager about daily productivity Work with accountant on events operation cost and expense

Customer Engagement Senior tại Timo VN

9/2020 → 11/2021 (1 năm 2 tháng)

HCM

Receive and solve customer's request to open new bank account or issue related banking transactions Support to open Credit card based on customer’s request Send tickets to relevant teams and follow up to resolve the customer's issues. Feedback the result to customer Instruct and advise customer to use other services, new campaigns

Receptionist tại A&EM HOTEL

11/2018 → 5/2020 (1 năm 5 tháng)

Thành phố Hồ Chí Minh, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Deal with walk-in guest for accommodation needs Offer other services for in house guests Handle and resolve guest’s complaints within allowable limits Provide in-house & outdoor services: meals, tours… Incorporate other departments to keep security for the hotel

Mong muốn về công việc

Front desk - Recetionist

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg