Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
100 - 499
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Cao Đẳng Nghề Du Lịch Sài Gòn
Quản trị khác sạn nhà hàng - Cao đẳng
2016 → 2019
Kĩ năng
Problem solving | |
Communication | |
Leadership | |
Teamwork | |
Interpretation |
Kinh nghiệm làm việc
Partnership Specialist tại Timo VN
7/2022 → 3/2023 (7 tháng)
HCM
Take care of Timo's B2B and VIP customers (payroll accounts, solve issues, Q&A,...): 7-Eleven (900 users), Mc Donald's (1000 users),.. Organize events/programs to attract more new customers: VBA events (60 users), Honda Uni-Tour (1200 users),... In charge of contracts and operations for new partner: MIC, Fuse,... Collaborate with departments to support and propose solution to exceed customer's expectation. Prepare proposals about Timo's solution for customers/partners. Support payment of contracts, invoices and expenses.
Customer Engagement Leader tại Timo VN
11/2021 → 7/2022 (7 tháng)
HCM
Responsible for managing teams to assist in daily operations and handle customer’s complaints within allowed limit to make sure provide high-quality services Onboarding new staffs and arrange schedule for the team:15-25 members Manage all F&B, stationeries and day-to-day operations Communicate and collaborate with other teams to monitor issue resolution submitted by team members to ensure SLA Evaluate and report to manager about daily productivity Work with accountant on events operation cost and expense
Customer Engagement Senior tại Timo VN
9/2020 → 11/2021 (1 năm 2 tháng)
HCM
Receive and solve customer's request to open new bank account or issue related banking transactions Support to open Credit card based on customer’s request Send tickets to relevant teams and follow up to resolve the customer's issues. Feedback the result to customer Instruct and advise customer to use other services, new campaigns
Receptionist tại A&EM HOTEL
11/2018 → 5/2020 (1 năm 5 tháng)
Thành phố Hồ Chí Minh, Hồ Chí Minh, Việt Nam
Deal with walk-in guest for accommodation needs Offer other services for in house guests Handle and resolve guest’s complaints within allowable limits Provide in-house & outdoor services: meals, tours… Incorporate other departments to keep security for the hotel