Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Kinh doanh & tiếp thị
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Duy Tan University
Hospitality Management - Đại học
2013 → 2017
GPA: 3.1/4
Kĩ năng
Computer Skill | |
Communication skill | |
upselling | |
Problem solving | |
Word/Excel/Outlook/Smile | |
English |
Kinh nghiệm làm việc
Regional Ecommerce tại M Group - Danang (Paris Deli Hotel, M Suite, Legend Hotel, M Boutique)
7/2019 → 9/2021 (2 năm 2 tháng)
Đà Nẵng
Main responsibilities: - Plan, design and execute online marketing strategies at destination and property level, enabling more customized and need-based online marketing solutions for the hotels. - Work together with Regional Head of Ecommerce, Revenue team and Regional Head of Sales & Marketing to design strategies to help hotels achieve revenue budget and consequently achieve regional sales target. - Ensure the appropriate activation and set-up of new hotels in all distribution channels (OTA Activation Forms, & group hotel factsheet templates). - Coordinate content management and optimization for group hotels in all languages for OTAs. - Responsible of using all the Revenue Management tools, practices and procedures that make possible to develop strategies to optimize and boost incomes for the hotel in short, medium and long term. - To use all necessary Revenue Management techniques to achieve the budgetary targets of RevPAR, occupancy, ARR and GOP of the hotel. - Coordinate all the Revenue Management tasks in the hotel, and also to optimize the useful resources to implement Revenue Management strategies. - Develop and implement pricing strategy for different demand periods.
RESERVATIONIST tại Adamo Hotel Danang
7/2017 → 8/2019 (2 năm 1 tháng)
Đà Nẵng, Hải Châu, Đà Nẵng, Việt Nam
Main responsibilities: - Handling all inquiries from guests, travel agents through emails, phone. - Keying confirmed bookings on system accurately and follow up cancellation or amendment. - Following up group status and rooming list with Sales Team. - Managing availability to maximize hotel occupancy. - Doing daily reports for management.
F&B CASUAL STAFF tại Four Seasons Resort The Nam Hải
9/2015 → 9/2016 (1 năm )
Hoi An, Quảng Nam, Việt Nam
Main responsibilities: - Supports the Food and Beverage Service team by performing support duties including set up of functions, set up of food and beverage equipment, assisting with the preparation of service. - Assists with receiving and storage of goods. - Actively informs guests of product options and offering. - Takes a dilligent and pro-approach to guest care and service at all time.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Ms. Vo Le Phuong Vy - DOSM
M Group
dosm@parisdelihotel.com - 0905 173 301