Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
HUTECH University
Hospitality of Management - Đại học
2013 → 2017
To save time and improve to be good at time management, I tried to shorten studying time at university 1 year. In 2016, I finished all courses to start internshiping and working at international environment. During 3 years at university, not only studying hard but also joining in some activities from my major, such as: " Student of 5 merits", "Sports festival", "Scientific research - How to delegate job in Front Office department ", etc.
Kĩ năng
- Có khả năng làm việc dưới áp lực cao, chấp nhận thử thách, năng động, trung thực, độc lập, sáng tạo. | |
Tin Học Văn Phòng | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
upselling | |
Tiếng Anh | |
Giải quyết phàn nàn |
Kinh nghiệm làm việc
Assistant Front Office Manager tại Muong Thanh Luxury Sai Gon
5/2022 → / (2 năm 6 tháng)
261C Nguyen Van Troi
Shift management ensuring effective schedual for all staff. Daily inspection and quality assurance. Handle complaints and other concerns. Provide training on Front Desk SOPs to new staff members. Effectively communicate with guests on various matters to ensure smooth operation
Front Desk Supervisor tại Pullman Saigon Centre
9/2019 → 9/2020 (1 năm )
Ho Chi Minh City
Be a in-charge for tasks handling, managing and monitoring systems and people in a shift. Learned about leadership skills in international environment. Better in time and team management when working multitasks.
Receptionist tại Pullman Saigon Centre
9/2018 → 9/2019 (1 năm )
Ho Chi Minh City
Better improving in high attention for guest's experiences. Not only processing check in- out in professional gesture, but also observing guest's demand to collect information in detail to save in hotel's data base for next arrival serve. Moreover, good knowledges in selling hotel's products, such as: upselling, cross-selling, etc. Learned to be stronger in solving guest's demand and issue in working.
Welcomer tại Pullman Saigon Centre
8/2017 → 8/2018 (1 năm )
Hồ Chí Minh, Việt Nam
• Welcome guests during check-in and giving a found farewell to guest while checkout. • Overseeing VIP guests, arrivals and departures. • Coordinating and multi-tasking job duties in a busy environment. • Detailed information regarding arrivals and room requirements. • Maintain all guest folios in the manner instructed and type out necessary guest likes and dislikes to the appropriate fields on the profile. • Ensure that all check-ins and check-outs are handled smoothly without
Receptionist tại ALAGON D’ANTIQUE HOTEL
3/2017 → 8/2017 (5 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
• Welcomes guest by greeting them, in person or on the telephone; answering or referring inquiries and processed their check-ins and check-outs • Processed all payment types including cash, checks, debit and credit cards • Handle incoming calls and emails and routing appropriately • Maintains security by following procedures; monitoring logbook; issuing guest badges
Operator Trainee tại Pullman Saigon Centre
10/2016 → 1/2017 (3 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
• Responding to internal and external calls • Receiving in-coming phone calls to the Hotel and accurately transfer calls and/or records issues • Answering inquiries, forwards calls, provides information, resolves problems and maintains records • Ensuring resolution of guest challenges including referral to appropriate departments • Recording guest complaints for future analyses
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Nguyễn Thị Phương Anh - Phó Giám Đốc - khối lưu trú
Mường Thanh Luxury Sài Gòn
dgm-rd@luxurysaigon.muongthanh.vn - 0931230430
Nguyen Tran Phuong Quyen (Ms.) - Front Office Manager
Pullman Saigon Centre
h7489-fo@accor.com - 090 839 8308