Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Giang Phương Trâm

Giang Phương Trâm

Hồ sơ 5 sao vàng 224 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 24/10/1993, 31 tuổi

90 Trần Phú, Quận Hải Châu, Đà Nẵng

Cập nhật: 29/05/2019

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

William Blue College

Business Hospitality - Đại học

2013 → 2015

Kĩ năng

Quản lí thời gian
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Tin học văn phòng

Kinh nghiệm làm việc

Guest Relations Officer tại Sydney Harbour Marriott Hotel

7/2014 → 10/2015 (1 năm 3 tháng)

Sydney CBD, NSW, Úc

 Responds to guest requests for special arrangements or services (transportation, reservations, etc) and follow up to ensure satisfaction.  Innitiates guest feedback to be able to record guest requirements for future stays.  Updates guest requirements on their personal profiles in the computer system.  Orders stock for guest specials on a daily basis and delivery.  Serves all food and beverage to guests according to the hotel policy and procedure

Guest Service Agent tại Mantra on Russell

12/2015 → 12/2016 (1 năm )

Melbourne VIC, Úc

 Ensures all guests feel welcome and comfortable whenever they have contact with the Front Office department.  Creates a professional impression, acting as an ambassador for the Property.  Ensures all financial transactions are completed accurately and thoroughly.  Checks guests in and out; handles guest enquiries; takes reservations as required.

Reservations Coordinator tại Seasons Hotel Apartment Group

1/2017 → 10/2018 (1 năm 8 tháng)

Melbourne VIC, Úc

 Professional, friendly and engaging customer service at all times.  Responds to requests and inquiries in regards about the hotel’s facilities and services.  Upsell and follows up with guests to generate sales.  Creates reservations and monitor guest’s database.  Resolves customers complaints and feedback.  Prepares document and report for Front Office and management team.  Other administrative duties

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg