Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Tiếng Anh (Giỏi)
1.000 - 4.999
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Simon Fraser University
Quản trị kinh doanh - Đại học
2015 → 2018
Columbia International College
Quản trị kinh Doanh - Cao đẳng
2013 → 2015
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Training and Development | |
Time Management | |
Cost controlling | |
⦁ Smile PMS, Smile POS, Smile SPA, Smile BO | |
PMS Opera |
Kinh nghiệm làm việc
Night Manager tại Movenpick Cam Ranh Resort
8/2022 → Hiện tại
Nha Trang
Night Manager (216 Rooms) tại BALCONA HOTEL DA NANG
9/2019 → / (5 năm 4 tháng)
Đà Nẵng, Việt Nam
- Representative of the Front Office Manager during Night time - To maintain per shift an accurate record in the Logbook and the incidents which may be of concern to the management or which may require furthers attentions - Ready to handle some very different and special situations - To ensure the overall co-ordination of the Front Office Operations and to assist all sections of the Front Office department - Responsible to ensure that all Financial and Audit Procedures are respected. Then realize daily the appropriate controls: Bucket Checks, Cashier Closures, Registration cards and correspondence, Rebates, Paid out, Room rates, credit limit, etc. - Dealing with Guest’s complains, resolving guest’s satisfaction - COD, send the reports to relate departments - Other assignments from Director
Night Auditor/ Receptionist (1049 Rooms) tại Da Nang Golden Bay
1/2019 → 8/2019 (7 tháng)
Đà Nẵng, Hải Châu, Đà Nẵng, Việt Nam
- Process all guest check-ins, check-outs, room assignments, and room change/late check-out requests - Secure payment; activate/reissue room keys - Ensure rates match market codes, document exceptions - Verify/adjust billing for guests - Communicate to appropriate staff when guests are waiting for an available room - Clear departures in computer system - Coordinate with Housekeeping to track room status and guest concerns - File guest paperwork or documentation - Operate telephone switchboard station - Run and check daily reports, contingency lists, and credit card authorization reports - Supply guests with directions and information - Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns; follow up to ensure each has been met to guests' satisfaction - Arrange transportation for guests/visitors - Count and secure bank at beginning and end of shift - Cash guests' checks, process all payment types, vouchers, paid-outs, charges, and provide change. - Notify Security of any reports of theft
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Kiều Đình Hoàng - Front Office Manager
BALCONA HOTEL DA NANG
fom@balconahotel.com - 0905895252
Nguyễn Bá Vũ - Front Office Manager
Da Nang Golden Bay
fom@dananggoldenbay.com
Võ Ngọc Hòa - Giám đốc điều hành
Tamarind Hotel
hoavo0883@gmail.com - +84905910249