Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
20 - 30 triệu
Tiếng Anh (Giỏi)
500 - 999
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Hanoi Open University
Tourism Management - Đại học
2005 → 2009
Kĩ năng
Quản lý | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Giải quyết phàn nàn | |
English | |
Teamwork |
Kinh nghiệm làm việc
Front Office Duty Manager tại JW Marriott Hanoi Hotel
7/2019 → Hiện tại
Hà Nội, Việt Nam
- Serves as the Property Manager on Duty and oversees all property operations, ensuring that the highest levels of hospitality and service are provided - Represents property management in resolving any guest or property related situation - Manages the flow of questions and direct guests within the lobby - Serves as Guest Relations Manager and handles the tracking of service issue
Front Office Duty Manager tại InterContinental Hanoi Landmark 72
5/2018 → 5/2019 (1 năm )
Hà Nội, Việt Nam
- Report directly to and communicates with the Front Office Manager - Cooperates, coordinates and communicates with hotel other departments as required - Responds to guest needs and resolves related problems - Supports and assists Front Office personel and all departments at peak periods - Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene and appearance of staff - Checks billing instruction and monitors guest credit - Analyses the rate variance report to ensure rooms revenue control - Takes action with all hotel emergency procedures - Inspects front of house and back of house regularly for cleanliness
Front Office Duty Manager tại The Ann Hanoi Hotel
11/2015 → 4/2018 (2 năm 5 tháng)
Hà Nội, Việt Nam
- Serve as Hotel Manager on Duty, ensure the highest levels of hospitality and service - Supervise and oversee day to day or night to night Front Office operation - Prepare daily hotel reports - Ensures the room preparation and room treatment for VIP - Ensures the smooth operation of Front Office
Front Office Duty Manager tại Mercure La Gare Hanoi Hotel
5/2014 → 10/2015 (1 năm 5 tháng)
Hà Nội, Việt Nam
- Motivates and maintains good staff relations - Managing Front Desk counter and operation - Dealing with customers complaints and solving - Follow up the credit check report, checking and running end of day - Ensuring the property is maintained a high standard and the comfort