Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Chu Quốc Quý

Chu Quốc Quý

Hồ sơ 5 sao 262 Lượt xem hồ sơ

Nam, 14/05/1987, 37 tuổi

Dương Nội, Hà Đông, Hà Nội

Cập nhật: 01/09/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
20 - 30 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội, Hải Phòng, Quảng Ninh, Lào Cai, Ninh Bình
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
500 - 999
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành, Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Hanoi Open University

Tourism Management - Đại học

2005 → 2009

Kĩ năng

Quản lý
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Giải quyết phàn nàn
English
Teamwork

Kinh nghiệm làm việc

Front Office Duty Manager tại JW Marriott Hanoi Hotel

7/2019 → Hiện tại

Hà Nội, Việt Nam

- Serves as the Property Manager on Duty and oversees all property operations, ensuring that the highest levels of hospitality and service are provided - Represents property management in resolving any guest or property related situation - Manages the flow of questions and direct guests within the lobby - Serves as Guest Relations Manager and handles the tracking of service issue

Front Office Duty Manager tại InterContinental Hanoi Landmark 72

5/2018 → 5/2019 (1 năm )

Hà Nội, Việt Nam

- Report directly to and communicates with the Front Office Manager - Cooperates, coordinates and communicates with hotel other departments as required - Responds to guest needs and resolves related problems - Supports and assists Front Office personel and all departments at peak periods - Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene and appearance of staff - Checks billing instruction and monitors guest credit - Analyses the rate variance report to ensure rooms revenue control - Takes action with all hotel emergency procedures - Inspects front of house and back of house regularly for cleanliness

Front Office Duty Manager tại The Ann Hanoi Hotel

11/2015 → 4/2018 (2 năm 5 tháng)

Hà Nội, Việt Nam

- Serve as Hotel Manager on Duty, ensure the highest levels of hospitality and service - Supervise and oversee day to day or night to night Front Office operation - Prepare daily hotel reports - Ensures the room preparation and room treatment for VIP - Ensures the smooth operation of Front Office

Front Office Duty Manager tại Mercure La Gare Hanoi Hotel

5/2014 → 10/2015 (1 năm 5 tháng)

Hà Nội, Việt Nam

- Motivates and maintains good staff relations - Managing Front Desk counter and operation - Dealing with customers complaints and solving - Follow up the credit check report, checking and running end of day - Ensuring the property is maintained a high standard and the comfort

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg