Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Thỏa thuận
Đà Nẵng
Tiếng Anh (Khá), Tiếng Trung (Trung bình)
5 sao
Tiền sảnh
Resort/ Khu Du lịch
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Duy Tan University
Tourism Administration and Hotel - Đại học
2010 → 2014
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
English | |
Tin học văn phòng |
Kinh nghiệm làm việc
Assistant Front Office Manager tại Paris Deli Hotel
2/2019 → Hiện tại
Đà Nẵng, Việt Nam
- Welcomes guests and fosters customer loyalty through his/her friendly manner. - Manages and motivates the Front Office team in order to provide a high standard of service for customers Showing Initiative, Problem Solving, Staff Training, Team Leading. - Oversee and supervises guest arrivals and departures with the front office executive and duty managers. - Provide high level of customer service and maintain a high profile in the day to day front office operations - Monitor all executive floor executives to ensure maximum guest satisfaction through personal recognition and prompt cordial attention from arrival through departure.
Acting Night Audit Supervisor tại Pullman Danang Beach Resort
2/2014 → 2/2017 (3 năm )
Đà Nẵng
- Welcomes visitors by greeting them, in person or on the telephone; answering or referring inquiries - Receive and sort daily email/ deliveries/ couriers - Maintain security by following procedure and controlling access( monitor logbook, issue visitors badges) - Handling cash, briefing
Front Office Supervisor tại Citadines Blue Cove Da Nang
8/2017 → 6/2018 (10 tháng)
Đà Nẵng
- Assist ASGMs, GSM training SOP - Build plan for per staff and drive to right way - Lead and direct the team to ensure the smooth operation of Front Desk functions. - Participates in training of all Front Desk associates; acts as a resource to associates. - Checks guests in and out of the hotel; Performs daily Front Desk Agent duties - Meets guest requests as per the arrivals list; Follows up with guests who have not yet checked out of the hotel - Monitors the registration against in-house guests; Maintains smooth operation of the front desk
Front Desk Manager tại JW Marriott Phu Quoc Emerald Bay
7/2018 → 2/2019 (7 tháng)
Phú Quốc, Kiên Giang
- Consistently offer professional, friendly and engaging service - Ensure proper staffing and scheduling of all Front Office colleagues in accordance to productivity guidelines - Communicate through pre-shift logs, emails and departmental meetings all pertinent information for the respective shift and areas of operation - Welcoming VIP’s guest and assist guests regarding hotel facilities in an informative and helpful way - Follow department policies, procedures and service standards
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Phan Thị Thanh Hoài - AFOM
Pullman Danang Beach Resort
afom@pullman-danang.com - 0935 945 243
Nguyễn Đắc Qúy - AFOM
Citadines Blue Cove Danang
fate1510@yahoo.com - +84 901 990 167
Mr. Raza Muqri - FOM
Khách sạn JW Marriott Phú Quốc Emerald Bay
Raza.Muqri@marriott.com - +84 297 377 9999