Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 3 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 10 đến 20 năm
Giám sát
Thỏa thuận
Bà Rịa - Vũng Tàu
Tiếng Anh (Khá)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Công nghiệp TP.Hồ Chí Minh
Quản trị kinh doanh - Đại học
2007 → 2011
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
upselling | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn |
Kinh nghiệm làm việc
Sales Executive tại Lan Rung Resort
7/2016 → 7/2018 (2 năm )
Vũng Tàu, Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam
- Be in charge of banquet and event planner. - Welcome and take care guest from base HCM. - Introduce, consult products and answer customer’s queries via phone and email. - Maintain and develop relationships with existing customers in person and via telephone calls and emails. - Make accurate, rapid cost calculations and providing customers with quotations. - Record sales and order information and sending copies to the sales office, or entering figures into a computer system. - Attend team meetings and share best practice with colleagues.
Sales Executive – Reservationist tại CAO Hotel Vung Tau
7/2018 → 11/2018 (4 tháng)
Vũng Tàu, Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam
- Records and files all reservation correspondence neatly and accurately on prescribed forms or folders. - Create and manage rates and packages configured on Online Travel Agent. - Track all reservations picked up from all On-line channels like hotel website, OTA, FIT, other third party etc. - Update No-shows and cancellations on all OTA's without fail to avoid and unwanted commissions. - Monitor all Tentative / Provisional / Waitlisted bookings entered on the system and follow up done for deposits / guarantee. - Be in charge of banquet and event planner. - Welcome and take care guest from base HCM. - Introduce, consult products and answer customer’s queries via phone and email. - Maintain and develop relationships with existing customers in person and via telephone calls and emails. - Make accurate, rapid cost calculations and providing customers with quotations. - Record sales and order information and sending copies to the sales office, or entering figures into a computer system. - Attend team meetings and share best practice with colleagues