Thái Tư Trâm
Hospitality management
I am renowned for being able to motivated, well team management and excellent self-motivation which allows me to perform well under the pressure and against aggressive.
Thông tin cá nhân
Họ và tên
Thái Tư Trâm
Giới tính
Nữ
Ngày sinh
26/12/1990
Địa chỉ
Quận 7, Hồ Chí Minh, Việt Nam
Cập nhật
09/07/2024
Thông tin cơ bản
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Tiếng Anh (Khá)
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Công việc mong muốn
Mong muốn về công việc
- International environment - High opportunities for career development - Timing flexible (more detail upon interview)
Kỹ năng
-
Giải quyết phàn nàn 100%
-
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng 100%
-
Lắng nghe và xử lý tình huống 100%
-
Quản lý 80%
-
Quản lí thời gian 80%
-
Tinh Thần Học Hỏi 100%
-
Kỹ năng thuyết phục khách hàng 80%
-
Kỹ năng giao tiếp ứng xử 100%
-
Kỹ năng làm việc nhóm 100%
Học vấn - Chuyên môn
Melior Business School
Hospitality Management - Cao đẳng - 2008 - 2010
Merlin learning IHG
Short courses - Khác - 2019 - 2019
Attend the courses online related to job position (Problem resolution, problem handling, true hospitality service skills, cost of sale distribution etc.)
RMIT Viet nam
Public relation - Khác - 2015 - 2015
Attend short-term courses about soft skills (presentation skill, writing skill, training skill etc.)
Central of Queensland University
Hospitality Management - Đại học - 2010 - 2012
dropped school because finance's issues.
Kinh nghiệm làm việc
Quality Assurance Manager tại Fusion Original Saigon Centre
Hồ Chí Minh - 2/2022 - Hiện tại
My focus was dedicated to ensuring brand standards were not just met, but exceeded, elevating hotel performance, and ultimately transforming the guest experience. I led day-to-day operations, fostered teamwork, and enforced stringent quality control measures, setting a new standard for exceeding brand expectations.
Duty Manager tại Hotel Equatorial HCMC
Hồ Chí Minh - 1/2020 - 7/2022
Performs daily task: Supervise and train staff, monitors adherence to all policies and procedures. Increase the up-selling revenue. Ensure that a pertinent Incident Report & Guest Folio are updated, and check the traces/handover notes from the different sections of the department to ensure that clear, constant, and updated communication lines are kept within all teams. Work independent in Covid period
Manager tại FAMILY BUSINESS: (airbnb long & short term)
Hồ Chí Minh - 1/2016 - 1/2022
Kitchen hand tại Simply Thai
Melbourne Victoria, Úc - 6/2011 - 2/2012
soup cheft
Internship tại Intercontinential Asiana Saigon Hotel
Hồ Chí Minh - 1/2010 - 6/2010
Internship in Human Resources, Food & Beverage department.
Nhân Viên tại Thu Dung Company
Hồ Chí Minh, Việt Nam - 7/2008 - 7/2010
Part time job Selling food