Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên học việc
Tiếng Anh (Giỏi), Tây Ban Nha (Giỏi), Khác (nêu rõ tại giới thiệu bản thân) (Giỏi)
25 - 99
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
HTMi
Hospitality Management - Đại học
2016 → 2019
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Pha chế | |
Giải quyết phàn nàn | |
OPERA | |
Profiency in MS offices | |
Teamwork | |
Time Management | |
Logical thinking and creative |
Kinh nghiệm làm việc
Food and Beverage Intern tại Friends Restaurant
7/2013 → 8/2013 (1 tháng)
Nitra, Slovakia
-Prepare tables with special attention to sanitation and order. -Attend to customers upon entrance. -Present menus and help customers select food/beverages. -Take/serve orders and answer questions or make recommendations for other products. -Collaborate with other restaurant servers and kitchen/bar staff. -Deal with complaints or problems with a positive attitude. -Issue bills and accept payment. -Promote dedication from customer
Food and Beverage Intern tại Le Grand Bellevue
12/2016 → 4/2018 (1 năm 4 tháng)
Gstaad, Switzerland
Working in a 1 star Michelin restraunt ,During this internship I worked in F&B working in Michelin starred restaurant, sushi bar, typical swiss restaurant and room service as well. Outside of the hotel I had an opportunity to experience catering organised by our hotel.
Food and Beverage Intern tại Hotel Zlatý Klúčik
4/2017 → 7/2018 (1 năm 2 tháng)
Nitra, Slovakia
During this 3 month internship I worked in the restaurant and on the weekends with the banquet team preparing and afterwards working on the weddings and other bigger celebrations.
Food and Beverage Intern tại The Fat Duck
1/2018 → 8/2018 (7 tháng)
Bray, United Kingdom
Besides experiencing how such a world-class, 3 Michelin star restaurant operates, after three months got promoted as Head Waitress, ‘Storyteller’ as the position called there. Worked closely with all the employees together as a team and thereby provided a unique dining experience to all the guests. Gaining new knowledge on food and beverage service Handling pre- and post- dining queries Working on the improvement of the dining experience Learning from and working with top hospitality professionals Learning of the Usage of Tissl and Tock Systems Gaining knowledge regarding specialty coffee production and service