Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Le Thi Hoa Mi

Le Thi Hoa Mi

Hồ sơ 5 sao 210 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 01/05/1982, 42 tuổi

03 Chu Văn An, Tuy Hoà, Phú Yên

Cập nhật: 23/11/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Phú Yên
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
100 - 499
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị, Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Hồng Bàng

Quản Trị Du Lịch - Đại học

2002 → 2007

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Sáng tạo
upselling
English

Kinh nghiệm làm việc

Reservation Supervisor tại Hôtel Des Art Saigon – MGallery Collection

12/2015 → 8/2017 (1 năm 8 tháng)

Hồ Chí Minh, Việt Nam

 Supervise the proper handling of reservation department and ensures that reservation staff meets the needs of the guests in accordance with the revenue management policies of the hotel.  Increasing Sales in Reservations optimize the sales by suggestive selling; train staff on selling techniques and ensure that they are implemented.  Implement the policy of the hotel on guaranteed reservation and no show  Recording a turn away/Denial reservation for the purpose of yield management  No show/Cancellation monitoring on daily basic  Ensure that room availability is managed to its best possible monetary outcome.  Monitoring operationally Allotments and Free sale  Assist Management in increasing the Hotel’s profitability through active yield and revenue management  Ensure all reservations are entered in the PMS with the appropriate sub segment; all group bookings have the appropriate reservation status and release dates

Front Office Manager tại Sala Tuy Hoa Beach Hotel

11/2017 → 10/2018 (10 tháng)

Tuy Hòa, Phú Yên, Việt Nam

 Manage hotel front office personnel training and shift scheduling  Oversaw all front office operations Manage Front Desk Agents, Driver, and Bell staff including training, coaching, performance, and discipline  Assigns duties and shifts to front office staffs and observes performances to ensure adherence to hotel policies and established operating procedures  Carries out annual performance appraisals for front office staffs, sets targets and provides support for career development  Provides information to supervisors, co-workers, and subordinates by telephone, in written form, e-mail, or in person  Maintain close communication with housekeeping, sales, maintenance and all other departments.  Review work procedures and operational problems to determine ways to improve service, performance, or safety  Stays current with developments in the hotel by reviewing the communication log book each shift; updates log book for next shifts as well as communicates effectively the policies and procedures to other team members of the hotel  Responds quickly to all guest requests in a caring friendly and professional manner, consistently follow up to ensure guest satisfaction that meets and exceed our services standards  Resolves guest complaints to the satisfaction of the customer by being guest centric, friendly and caring. Communicates to Management any problems, complaints or unhappy guests  Assume manager on duty shift in absence of Director  Set up controls (over time, safety deposit boxes, master keys, etc.) and audit them on a timely basis to ensure the accuracy and completeness of all work handled by the front desk

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg