Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
3 sao
3 sao
Lĩnh vực
Khách sạn/ Khu căn hộ
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Ability to perform under pressure effectively Good in public relations Well communication skills and customer services skills Good leadership and self-motivated
Trình độ học vấn chuyên môn
Economic School
Kĩ năng
Ability to perform under pressure effectively
Good in public relations
Well communication skills and customer services skills
Good leadership and self-motivated
Kinh nghiệm làm việc
15 years experience in Hospitality
01/2012-now : Operation Manager at FnB Express JSC
09/2010-12/2011: Restaurant Manager at ORGANIC Vegetarian Restaurant
06/2009-08/2010: Front Office Manager at CATINA Hotel Saigon
06/2008-04/2009: F&B Supervisor at FV Hospital
08/2006-06/2008: Duty Manager in Front Office at DUXTON Hotel Saigon
05/2005-03/2006: Front Office Supervisor at LEGEND Hotel Saigon
07/2003-05/2005: Receptionist-Cashier at DUXTON Hotel Saigon
08/2001-07/2003: Receptionist-Cashier at LIBERTY Hotels
MAIN DUTY
- Manage, plan, organize, control and manage the smooth and efficient running of Department and all related Guest services,
- Achieve maximum sales, total guest satisfaction and must adhere to all the company policy and procedures,
- Select, hire and train employees to meet the company required standards of service and hospitality,
- Be responsible for setting the department training tools such as job descriptions, standards and procedures and a comprehensive training program as a guideline for the department operations,
- Do a daily inspection and control to all sections, ensure that Employees’ perform their daily duties according to required standards,
- Reports all guest/ employee incident and follows up with necessary actions,
- Check and ensure that consistency and correct procedures in the service for guest is maintained from the reservation stages to the final departure,
- Maintains a friendly, neat and professional image to guests and colleagues performs any duties related to the department and assists other departments whenever necessary.