Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trịnh Minh Trọng Danh

Trịnh Minh Trọng Danh

Hồ sơ 5 sao 339 Lượt xem hồ sơ

Nam, 27/10/1981, 43 tuổi

A5, 19-02, Era Đức Khải, đường 15B, P. Phú Mỹ, Q. 7

Cập nhật: 23/06/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
3 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh, Ẩm thực

Giới thiệu bản thân

Ability to perform under pressure effectively Good in public relations Well communication skills and customer services skills Good leadership and self-motivated

Trình độ học vấn chuyên môn

Economic School

Kĩ năng

Ability to perform under pressure effectively Good in public relations Well communication skills and customer services skills Good leadership and self-motivated

Kinh nghiệm làm việc

15 years experience in Hospitality 01/2012-now : Operation Manager at FnB Express JSC 09/2010-12/2011: Restaurant Manager at ORGANIC Vegetarian Restaurant 06/2009-08/2010: Front Office Manager at CATINA Hotel Saigon 06/2008-04/2009: F&B Supervisor at FV Hospital 08/2006-06/2008: Duty Manager in Front Office at DUXTON Hotel Saigon 05/2005-03/2006: Front Office Supervisor at LEGEND Hotel Saigon 07/2003-05/2005: Receptionist-Cashier at DUXTON Hotel Saigon 08/2001-07/2003: Receptionist-Cashier at LIBERTY Hotels MAIN DUTY - Manage, plan, organize, control and manage the smooth and efficient running of Department and all related Guest services, - Achieve maximum sales, total guest satisfaction and must adhere to all the company policy and procedures, - Select, hire and train employees to meet the company required standards of service and hospitality, - Be responsible for setting the department training tools such as job descriptions, standards and procedures and a comprehensive training program as a guideline for the department operations, - Do a daily inspection and control to all sections, ensure that Employees’ perform their daily duties according to required standards, - Reports all guest/ employee incident and follows up with necessary actions, - Check and ensure that consistency and correct procedures in the service for guest is maintained from the reservation stages to the final departure, - Maintains a friendly, neat and professional image to guests and colleagues performs any duties related to the department and assists other departments whenever necessary.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg