Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 1 | 20:36 31/10/2018 |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Tiền sảnh
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Duy Tân
Quản trị Khách sạn - Cao đẳng
2013 → 2016
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Có kiến thức về ngành Lễ tân khách sạn | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử |
Kinh nghiệm làm việc
Front Desk Supervisor tại Hanan Riverfront Hotel
8/2021 → 4/2022 (8 tháng)
182 Bach Dang St.
Nhân viên Lễ tân tại Chicland Hotel Dananb
4/2020 → 7/2021 (1 năm 2 tháng)
Vo Nguyen Giap St.
Assist guests with complish to fill the Registration form Implementation of check-in / check-out for guests Introducing all outlet in the Hotel Provide information about convenient services in the hotel to help hotel increase revenue as well as increase customer satisfaction.. Give guests the best service with 5-star standard and dedicated care Say thank to the guest and farewell guest Take the guest’s nice feedback on the Tripadvisor
Front Desk Supervisor tại New Orient Hotel Danang
8/2022 → / (2 năm 3 tháng)
20 Đống Đa, Đà Nẵng, Việt Nam
Training and guiding the working process for FO staffs Observing and supporting employees in the working process. Arrange rooms for pre-booked guests upon request. Assign better room layout flexibility in special cases. Skillfully solve customer problems. Ensure workplace hygiene. Quality assurance services. Increase revenue for the hotel by selling more services of car rental, tour, room upgrade, additional room sale, introduction of food service, laundry, ... of the hotel. Arrange reasonable transportation follow the schedule. Meeting and communicating with guests while staying at the hotel Double check and make sure all problems in each shift are followed up and resolved