Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
N/A
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
20 - 30 triệu
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Khá)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
HUTECH
ENGLISH FOR BUSINESS AND HOSPITALITY - Cao đẳng
2011 → 2014
Kĩ năng
Quản lý | |
Quản lí thời gian | |
Giải quyết phàn nàn | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
English |
Kinh nghiệm làm việc
General Manager tại Le Duy Grand Hotel
7/2018 → 10/2018 (3 tháng)
Hồ Chí Minh
- Managing all activities to maintain good operation and exceed guests’ expectation - Training staff about specialist skill and customer service - Supervise daily duties of all units - Planning promotion and controlling cost to maintain revenue - Handling complaints to make sure that satisfy guests - Solving problems arising in hotel
Executive Supervisor tại PR Department of Ajinomoto Vietnam
5/2017 → 7/2018 (1 năm 2 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
- Being leader for internal and external events - Assigning working schedule - Keeping contact with partners to deploy marketing campaigns - Managing a demonstration and tasting kitchen in factory - Training staff about being MC, guiding visitors who visit factories - Appraising employees’ performance. - Writing media press
Senior Receptionist tại Liberty Central Saigon Riverside Hotel
1/2015 → 3/2017 (2 năm 1 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
- Handling check-in and check-out procedures - Cashier - Operator - Reservation - Guest Relation Officer - Handling requests and deal with complaints from guests - Doing daily, monthly reports - Assisting managers in training new staff and maintain SOP