Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 3 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Thỏa thuận
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Pháp (Trung bình)
1.000 - 4.999
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Hoa Sen
Restaurant Management and Catering Services - Đại học
2013 → 2018
Kĩ năng
Profiency in MS offices | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Quản lí thời gian | |
upselling | |
Data management | |
Comunication & negotiation Skills |
Kinh nghiệm làm việc
Server/Bartender/ Cashiers/ Training Captain tại The Al Fresco's Group - Jaspas Restaurant
7/2015 → 1/2018 (2 năm 6 tháng)
HCM
I had nearly 3yrs experience in Hospitality field (mostly in international enviroment) Started from an intern, have experienced a lot of cross-training so I was capble of working at any positions in a restaurant. Started as a training captain for 5months before moving to office to learn more.
Client Service Coordinator tại Tập đoàn AFG (Al Fresco's Group)
1/2018 → Hiện tại
HCM
A Client Service Coordinator is responsible for providing a full professional client support to Marketing Team in regard to the management of Reward Plus Card (Membership Card) and Mystery Dine Program of all brands. Key Accountabilities – 1. Coordinate and manage the recording of member system 2. Promotion Planning for different member's segments 3. Solving customer's complaint and feedback related to member program 4. Coordinate all aspects of the Mystery Diner for the AFG Vietnam 5. Marketing Administration Support & others duties as required to support the Marketing Team