Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
N/A
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Thỏa thuận
HCMC
N/A
N/A
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Dai Hoc Hong Bang
IT - Đại học
1998 → 2003
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Sáng tạo | |
Quản lí thời gian | |
English |
Kinh nghiệm làm việc
Customer Service officer tại KYMDAN COMPANY
8/2006 → 4/2013 (6 năm 8 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
Planning and implementing customers service care Planning & implementing customers satisfaction survey Recording, solving and following up customers problems, feedback, complaints about products and services provided Consulting products & service to customers Managing & building customer database Orders processing Cooperating with retail Dept to provide training sessions Other works assigned by line manager Report to : Sales & marketing Manager and quality control Manager
Customer Service Manager tại YEN SON COMPANY
5/2014 → 2/2015 (9 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
Sale executive Install new computer hardware and computer network Motion and maintain IT system Build good customer relations Handling complaints and queries (from customers and staff) Managing & building customer database Training skills for sales staff
Sale Team Leader and Training Manager tại NATTA GROUP Inc
1/2015 → 8/2018 (3 năm 7 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
Sale team leader Training manager Customer service