Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
20 - 30 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Giỏi)
25 - 99
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Hanoi Open University
Hospitality Management - Đại học
2008 → 2012
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Sáng tạo | |
Quản lý | |
Quản lí thời gian |
Kinh nghiệm làm việc
Sales Manager tại Hospitality Marketing Concepts Vietnam Company Limited
8/2016 → 9/2018 (2 năm 1 tháng)
Hà Nội, Việt Nam
- Onsite Manager for the Loyalty Programs of 5 Star Hotels in Vietnam such as Intercontinental Hanoi Westlake hotel, Intercontinental Hanoi Landmark72 hotel, Sheraton Hanoi Hotel, JW Marriot Hanoi hotel. - Ensure efficiency, productivity and profitability of the program. - Ensure adherence to Admin, Finance and HR policies. - Responsible for the financial and smooth Program of the program. - Maintain client relations and development of business growth. - Staff Management: Manage and Train the Sales team, assistant managers, administrators and development reviews. - Development of business strategies and tactics in pursuit of company. - Development of related operational and financial plans and forecasts. - Coordinate with Marketing Department to organize, advertise, research, promote and develop the hospitality marketing schemes.
Sales Manager tại Global Marketing Strategy Vietnam Company Limited
10/2014 → 7/2016 (1 năm 9 tháng)
Hà Nội, Việt Nam