Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

LE KIEU TRANG

LE KIEU TRANG

Hồ sơ 5 sao 175 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 02/06/1990, 34 tuổi

6/107 Trung Van, Nam Tu Liem District

Cập nhật: 20/09/2018

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
20 - 30 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
25 - 99

Giới thiệu bản thân

'I am the Senior employee and have had about 8 years' experience in the Telesales/Telemarketing/Sales/Customer Service which ensure my success in your company. I have worked as the Call Center Manager for the Loyalty Programs of 5 star hotels in Vietnam such as Intercontinental Hanoi Westlake hotel, Intercontinental Hanoi Landmark72, Sheraton Hanoi hotel, JW Marriot hotel. My primary missions which are recruitment, trainning and manage the Sales teams and pushing them maximize their productivity. Besides, we have to take care of the VIP clients with the key criterion is Custommer Focus so I have the intensive about the Customer Service process and have the large potential database with more than 600.000 Prvilege members as well. I have the daily briefings which can motive and inspire my Sales Consultants to maintain the passion with product, the loyalty with company, break the limit themselves and my teams always achieve and surpass the Sales targets, have got the Best team Rewards frequently and the customers have had the fantastic feedbacks about our services. In addition, I have the excellent Sales skills and Management skills such as Sales planning, building the Sales scripts, Sales strategies, Marketing campaigns, etc.

Trình độ học vấn chuyên môn

Hanoi Open University

Hospitality Management - Đại học

2008 → 2012

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Sáng tạo
Quản lý
Quản lí thời gian

Kinh nghiệm làm việc

Sales Manager tại Hospitality Marketing Concepts Vietnam Company Limited

8/2016 → 9/2018 (2 năm 1 tháng)

Hà Nội, Việt Nam

- Onsite Manager for the Loyalty Programs of 5 Star Hotels in Vietnam such as Intercontinental Hanoi Westlake hotel, Intercontinental Hanoi Landmark72 hotel, Sheraton Hanoi Hotel, JW Marriot Hanoi hotel. - Ensure efficiency, productivity and profitability of the program. - Ensure adherence to Admin, Finance and HR policies. - Responsible for the financial and smooth Program of the program. - Maintain client relations and development of business growth. - Staff Management: Manage and Train the Sales team, assistant managers, administrators and development reviews. - Development of business strategies and tactics in pursuit of company. - Development of related operational and financial plans and forecasts. - Coordinate with Marketing Department to organize, advertise, research, promote and develop the hospitality marketing schemes.

Sales Manager tại Global Marketing Strategy Vietnam Company Limited

10/2014 → 7/2016 (1 năm 9 tháng)

Hà Nội, Việt Nam

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg