Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
Thỏa thuận
HCMC
Tiếng Anh (Khá), Tiếng Pháp (Khá)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Saigon Tourist Hospitality College
Quản Lý Nhà Hàng - Trung cấp
2017 → 2018
Đại Học Sư Phạm TPHCM
Tiếng Pháp - Đại học
2013 → 2018
Kĩ năng
Quản lý | |
Service | |
Training | |
Pha chế | |
Quản lí thời gian | |
Teamwork | |
Word/Excel/PowerPoint |
Kinh nghiệm làm việc
SUPERVISOR - TRAINER tại A&EM HOTEL GROUP
9/2018 → Hiện tại
Hồ Chí Minh
- Creating the operation procedure for the restaurant. - Hiring, training and orienting new staff at a high standard. - Supervising all activities to ensure the restaurant run smoothly and staff follow the procedure. - Concentrating to customer service and resolving problems to satisfied customers.
MANAGER tại CAFE TABAC 2
6/2018 → 8/2018 (2 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
- Pre-opening preparations. Recruiting staff, setting up barista station, purchasing, other managerial duties. - Preparing policies and procedures for a smooth operation. - This gave me all-rounded experience.
SUPERVISOR tại FLY CUPCAKE GARDEN
4/2017 → 4/2018 (1 năm )
Hồ Chí Minh, Việt Nam
_ Training staff about menu, regulations, serving process, quality & hygiene policy. _ Supporting the manager in sales analysis, menu costing. _ Controlling hygiene levels of the restaurant at all times. _ Creating weekly inventory reports and placing orders when necessary. _ Supervising the quality of goods and resolving problems to ensure a smooth operation. _ Supporting the other staff in rush - hour.
MANAGER tại CAFE TABAC
5/2015 → 3/2017 (1 năm 9 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
_ Assisting the owner in operation and creating business strategies. _ Hiring, training and making roster for all staff. _ Responsible for controlling and placing cutlery and equipment. _ Supporting the owner to create seasonal menu.. _ Dealing and resolving complaints, suggestions of guests and difficulties of employees at work. _ Organized team-building to motivate employees.