Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

LÊ THỊ QUẾ

LÊ THỊ QUẾ

Hồ sơ 5 sao bạc 1213 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 10/08/1996, 28 tuổi

Thành phố Tây Ninh

Cập nhật: 15/10/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
HCMC, Tây Ninh
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Passionate about hospitality

Trình độ học vấn chuyên môn

Saigon Tourist Hospitality College

Hotel Management - Trung cấp

2014 → 2016

Kĩ năng

Giao tiếp ứng xử
Quản lý thời gian
Kỹ năng đàm phán
Kỹ năng liên quan đến nghiệp vụ đặt phòng
Kỹ năng giải quyết phàn nàn, khiếu nại

Kinh nghiệm làm việc

Hotel manager tại Le Phan Hotel Tay Ninh

10/2022 → Hiện tại

Tay Ninh

Cluster Reservation Manager tại An Lam Retreats

10/2020 → 6/2022 (1 năm 8 tháng)

Ton Duc Thang, Quan 1, HCMC

Reservation Supervisor tại An Lam Retreats Saigon River

3/2019 → 9/2020 (1 năm 6 tháng)

Bình Dương, Việt Nam

Main duties: - Checking reservation detail, rate code - Nationality, Creation and Cancellation Tracking reports to Revenue Department - Reporting related to Front Office Manager - Following up the payment - Checking arrival list the day after and arrival list next 7 days - Communicate reservation information, new promotion's information to the front desk and related department - Handling booking issues from guest - Another reports and paperwork...

Reservation Agent tại Vinpearl Hotel Tây Ninh

9/2018 → 2/2019 (5 tháng)

Tay Ninh

- Process reservations by email, telephone or central reservation system refferal - Process reservations from the sales office, other hotel department and travel agent - Know the quantity and the type of room available - Know the selling status, rates, benefits of all packages plans - Know the credit policy of the hotel and how to code each reservation - Create and maintain reservation records by date of arrival - Determine room rates based on the selling tactics of the hotel - Communicate reservation information to the front desk and related department - Process cancellations, modifications and promptly relays this information to the front desk - Understand the hotel's policy on guaranteed reservations and no-shows - Process advance deposits on reservations - Handle daily correspondence and respond to guest's inquiries on OTAs - To be aware of all front office procedures and assist with reception duties when required - Process inquiries of Revenue Department - Daily reports...

Receptionist tại BLUE DIAMOND SIGNATURE HOTEL

1/2017 → 11/2017 (10 tháng)

Hồ Chí Minh, Việt Nam

- Making guests feel welcome - Dealing with bookings face to face (sometimes) - Completing procedures when the guest arrive and leave - Dealing with special requests from guest - Dealing with complains or problems - Preparing bills and taking payments - Giving guests directions inside and outside the hotel - Following up incidental charges of guest in house - Handing out keys

Receptionist tại HOTEL NIKKO SAIGON

12/2017 → 1/2018 (1 tháng)

Hồ Chí Minh, Việt Nam

- Gaining work experience and trained OPERA system in hotels

Front Office Agent tại Salinda Resort

1/2018 → 8/2018 (7 tháng)

Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang, Việt Nam

- Welcoming guest - Doing check in and check out procedures - Supporting guest every time every where - Making guest feel comfortable and satisfied when they come and leave - Another paper work

Mong muốn về công việc

I would like to work in a professional hotel environment and develop myself.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg