Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Tiền sảnh
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Saigon Tourist Hospitality College
Hotel Management - Trung cấp
2014 → 2016
Kĩ năng
Giao tiếp ứng xử | |
Quản lý thời gian | |
Kỹ năng đàm phán | |
Kỹ năng liên quan đến nghiệp vụ đặt phòng | |
Kỹ năng giải quyết phàn nàn, khiếu nại |
Kinh nghiệm làm việc
Hotel manager tại Le Phan Hotel Tay Ninh
10/2022 → Hiện tại
Tay Ninh
Cluster Reservation Manager tại An Lam Retreats
10/2020 → 6/2022 (1 năm 8 tháng)
Ton Duc Thang, Quan 1, HCMC
Reservation Supervisor tại An Lam Retreats Saigon River
3/2019 → 9/2020 (1 năm 6 tháng)
Bình Dương, Việt Nam
Main duties: - Checking reservation detail, rate code - Nationality, Creation and Cancellation Tracking reports to Revenue Department - Reporting related to Front Office Manager - Following up the payment - Checking arrival list the day after and arrival list next 7 days - Communicate reservation information, new promotion's information to the front desk and related department - Handling booking issues from guest - Another reports and paperwork...
Reservation Agent tại Vinpearl Hotel Tây Ninh
9/2018 → 2/2019 (5 tháng)
Tay Ninh
- Process reservations by email, telephone or central reservation system refferal - Process reservations from the sales office, other hotel department and travel agent - Know the quantity and the type of room available - Know the selling status, rates, benefits of all packages plans - Know the credit policy of the hotel and how to code each reservation - Create and maintain reservation records by date of arrival - Determine room rates based on the selling tactics of the hotel - Communicate reservation information to the front desk and related department - Process cancellations, modifications and promptly relays this information to the front desk - Understand the hotel's policy on guaranteed reservations and no-shows - Process advance deposits on reservations - Handle daily correspondence and respond to guest's inquiries on OTAs - To be aware of all front office procedures and assist with reception duties when required - Process inquiries of Revenue Department - Daily reports...
Receptionist tại BLUE DIAMOND SIGNATURE HOTEL
1/2017 → 11/2017 (10 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
- Making guests feel welcome - Dealing with bookings face to face (sometimes) - Completing procedures when the guest arrive and leave - Dealing with special requests from guest - Dealing with complains or problems - Preparing bills and taking payments - Giving guests directions inside and outside the hotel - Following up incidental charges of guest in house - Handing out keys
Receptionist tại HOTEL NIKKO SAIGON
12/2017 → 1/2018 (1 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
- Gaining work experience and trained OPERA system in hotels
Front Office Agent tại Salinda Resort
1/2018 → 8/2018 (7 tháng)
Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang, Việt Nam
- Welcoming guest - Doing check in and check out procedures - Supporting guest every time every where - Making guest feel comfortable and satisfied when they come and leave - Another paper work