Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Kinh doanh & tiếp thị
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Hoa Sen University
Marketing - Đại học
2011 → 2015
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Sáng tạo | |
English | |
Tin học văn phòng |
Kinh nghiệm làm việc
Marketing Executive tại Phan Law Vietnam
3/2016 → 4/2017 (1 năm 1 tháng)
Ho Chi Minh, Vietnam
• Company full IMC project management to push sales • Communications and media management: POSM, TVC, Prints, Banner,… • Content management: Website and Facebook • Event management for company and some organizations • Digital management: Facebook Ads, Forum Seeding, Group Seeding, SEO and SEM • Working with vendors/agencies in different areas to increase company’s sale • Create brand identity kit • Internal Marketing: company teambuilding/event, ensuring employees' benefit
Senior Marketing Executive tại Công ty PQC Hospitality
12/2017 → Hiện tại
Ho Chi Minh, Vietnam
Brand: White Palace Convention Center • Develop and execute brand projects that build customer loyalty programs, brand recognition and customer satisfaction which are set within a context of an agreed brand strategy and based upon relevant consumer insights, behavior and attitudes. • Work directly and closely with Sales team and Operation team to achieve monthly Sales targets. • In charge of planning, implementing, monitoring and tracking IMC activities to maintain brand equity and business goals. • Launching new product: planning, proposal, presentation and execution. • Develop creative and innovative sales materials (brochure, catalogue, sales tools,…) and F&B materials. • Create advertising programs, media communications, newsletter, write-ups,… and control all printing and public materials. • Research and data analysis: Competitor research, Consumer insight, Market analysis,… • Efficiency working with internal department and external agencies/ suppliers. • Paperwork tasks: Monthly Budget and Spending Management, Payment, Contract,… • KPIs: Monthly Sales revenue.