Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Thanh Danh Nguyen

Thanh Danh Nguyen

Hồ sơ 5 sao vàng 177 Lượt xem hồ sơ

Nam, 05/09/1996, 28 tuổi

chung cư Thái An 2, Nguyễn Văn Quá, Đông Hưng Thuận , Q.12

Cập nhật: 26/07/2018

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên học việc
Mức lương mong muốn
5 - 8 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
25 - 99

Giới thiệu bản thân

I am active and enthusiastic. I am willing to learn and do what takes to get a job done well even under pressure or on far mission. Studying Hotel Management Major at Hoa Sen University help me understanding of the theory and fundamentals of management and my job in CGV Cinema grades show a keen interest and aptitude for this specific type of career. Please see my resume for additional information on my experience. Thank you for your time spent reading this letter and the enclosed resume. I look forward to speaking with you about this employment opportunity.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Hoa Sen

Quản trị Khách Sạn - Đại học

2014 → 2018

Kĩ năng

Profiency in MS offices
windown softwares

Kinh nghiệm làm việc

Full-time Barista tại STARBUCKS

3/2018 → 7/2018 (4 tháng)

Sài Gòn, Hồ Chí Minh, Việt Nam

- Get knowledge and value at Starbucks to improve hospitality's skill. - Having basic skill in F&B. - All employees in the company are "partner". - Learning about Starbucks's culture and how to serve customers in Starbucks.

Part timer cashier tại CGV PANDORA

1/2015 → 11/2015 (10 tháng)

Sài Gòn, Hồ Chí Minh, Việt Nam

- Giving out the best service experiences by using excellent service mindset and “smile service”. - Strictly following to SOPs, procedures and policies of the company. - Keeping an up-to-date knowledge to maintain working in running best service of all time. - Being able to work in any stations (BOX,CON,GUEST,USHER) with an effective and enthusiasm manner. - Having opportunities to dealing with customers or solving problem relating to customers complaining under observation and instruction of duty manager. - Often suggesting to manager about cinema’s issues and the ways to improve service that suit for this area.

Team Leader tại CGV Cinema

1/2015 → 11/2017 (2 năm 10 tháng)

Ho Chi Minh City, Vietnam

- Làm việc tại CGV Cinema từ tháng 01/2015 đến tháng 11/2017 với vị trí Team Leader. - Làm việc tại Starbucks từ tháng 03/2018 đến tháng 7/2018 với vị trí Barista Full-time

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Best staff of month in CGV Cinema

5/2015

- Best staff of month in CGV ( 05/2015 ) - Service star of month in CGV ( 09/2016 )

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg