Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
Front Office Manager tại Dalat Edensee Lake Resort & Spa
5/2020 → / (4 năm 6 tháng)
Da lat, Lam Dong
Managing and training the Front Office staff Ensuring the front desk provides a professional and friendly service for guests Dealing with guests Arranging staff scheduling Acting as liaison between General Manager and staff The Front Office is the area of the hotel where guests form their first and last impressions of the hotel – this makes it really important for the Front Office Manager to work hard to create a pleasant experience for guests to ensure their return.
Front Office Manager tại One Opera Hotel Da Nang
8/2018 → 1/2020 (1 năm 5 tháng)
Da Nang
Managing and training the Front Office staff Ensuring the front desk provides a professional and friendly service for guests Dealing with guests Arranging staff scheduling Acting as liaison between General Manager and staff The Front Office is the area of the hotel where guests form their first and last impressions of the hotel – this makes it really important for the Front Office Manager to work hard to create a pleasant experience for guests to ensure their return.
Assistant Front Office Manager tại HAIAN Beach Hotel And Spa
3/2018 → Hiện tại
Da Nang
- Assist FOM in FO management - Training of Front Office staff - Assist in supervising urgent situation - Ensure that all staffs of department know thoroughly about hotel services - In charge of department operation in the absence of FOM
Chief Of Representative Da Nang Office tại VietA Software Solution Co,. LTD
9/2018 → 12/2018 (2 tháng)
Da Nang
Guest Relation Manager tại One Opera Hotel Da Nang
12/2015 → 3/2018 (2 năm 2 tháng)
Da Nang
- Plan and coordinate the provision of friendly, efficient services to guests - Schedule time to pick up/drop off guest - Trace relevant statistics about clientele - Provide feedback from Guests to Front Office Manager for action - Assist with translations (information: guest directory; menus etc.) as required - Dealing with complaints or problems