Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

MAI VĂN LINH

MAI VĂN LINH

Hồ sơ 5 sao 757 Lượt xem hồ sơ

Nam, 15/10/1993, 31 tuổi

286 Ông Ích Khiêm, Thanh Khê, Đà Nẵng

Cập nhật: 29/07/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
20 - 30 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng, Quảng Nam
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị, Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Learn more things when working in famous companies to accumulate much experience for future promotion To enhance my professional skills in a dynamic and stable workplace To solve problems in an effective/creative manner in a challenging position Seeking a responsible job with an opportunity for professional challenges

Trình độ học vấn chuyên môn

Bachelor of Information Technology – Duy Tân University (2011-2015) Bachelor of Business Administration – Duy Tân University (1/2015 – 2018 )

Kĩ năng

Fluent written and spoken English and Vietnamese Computer skills – MS Word, Excel, Power Point and Outlook Solving problem skills, time management skills

Kinh nghiệm làm việc

Front Office Manager tại Dalat Edensee Lake Resort & Spa

5/2020 → / (4 năm 6 tháng)

Da lat, Lam Dong

Managing and training the Front Office staff Ensuring the front desk provides a professional and friendly service for guests Dealing with guests Arranging staff scheduling Acting as liaison between General Manager and staff The Front Office is the area of the hotel where guests form their first and last impressions of the hotel – this makes it really important for the Front Office Manager to work hard to create a pleasant experience for guests to ensure their return.

Front Office Manager tại One Opera Hotel Da Nang

8/2018 → 1/2020 (1 năm 5 tháng)

Da Nang

Managing and training the Front Office staff Ensuring the front desk provides a professional and friendly service for guests Dealing with guests Arranging staff scheduling Acting as liaison between General Manager and staff The Front Office is the area of the hotel where guests form their first and last impressions of the hotel – this makes it really important for the Front Office Manager to work hard to create a pleasant experience for guests to ensure their return.

Assistant Front Office Manager tại HAIAN Beach Hotel And Spa

3/2018 → Hiện tại

Da Nang

- Assist FOM in FO management - Training of Front Office staff - Assist in supervising urgent situation - Ensure that all staffs of department know thoroughly about hotel services - In charge of department operation in the absence of FOM

Chief Of Representative Da Nang Office tại VietA Software Solution Co,. LTD

9/2018 → 12/2018 (2 tháng)

Da Nang

Guest Relation Manager tại One Opera Hotel Da Nang

12/2015 → 3/2018 (2 năm 2 tháng)

Da Nang

- Plan and coordinate the provision of friendly, efficient services to guests - Schedule time to pick up/drop off guest - Trace relevant statistics about clientele - Provide feedback from Guests to Front Office Manager for action - Assist with translations (information: guest directory; menus etc.) as required - Dealing with complaints or problems

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg