Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Thị Ngọc Yến

Nguyễn Thị Ngọc Yến

Hồ sơ 5 sao 1267 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 13/10/1986, 38 tuổi

Xom 3, Nghi Kim, Vinh, Nghệ An

Cập nhật: 01/12/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
100 - 499

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

- Graduated from Da Lat University – Tourism Department (2004 – 2006) - Graduated from University of Economic Ho Chi Minh City – Bachelor of Business (2010 – 2014)

Kĩ năng

Training and Development
Quản lý
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Lắng nghe và xử lý tình huống

Kinh nghiệm làm việc

Front Office Manager tại Chicland Hotel

3/2019 → Hiện tại

Đà Nẵng

Be a member of pre-opening team from March 2019 Set up Front Office team as: make the manning; build the SOPs; prepare the budget; interview the candidates; join the daily/ weekly/ monthly meeting with Hods, GM and Owners; follow the FF&E and OS&E...

Deputy General Manager - Room Division tại Muong Thanh Sai Gon Centre

11/2016 → 6/2018 (1 năm 7 tháng)

Hồ Chí Minh, Việt Nam

Key responsibilities:  Monitor the global Front Office and House Keeping operation such as: o Always be available to handle guest request or complaint. o Double check the preparation of VIP, Rack Rate, and Corporate Account. o Follow up on the room discrepancy report o Make sure the FO & HSKP staff work as well as SOPs o Welcome and farewell all the VIPs, Corporate guests, returned guests  Personnel Management o Assist General Manager: + Make & Finish the Budget of year + Follow & analyze the weekly/ monthly report (Daily Manager report, Production report, Statistic report, Nationality report…) + Focus target/ revenue of week/ month/ year + In-charge the operation hotel iso GM when he is on business/ absent o Conduct briefings and meeting every weekly/ monthly with FO & HSKP dept o Conduct the FO & HSKP departmental training as scheduled. o To maintain good working relationship within FO, HSKP department and with other department. o Assist the department head in administrative works. o Attend the meeting & course of Head Office (at 50 hotels) o To be A Master Trainer of Head Office.

Front Office Manager tại Mercure Danang French Village Bana Hills

7/2018 → 12/2018 (5 tháng)

Đà Nẵng, Hải Châu, Đà Nẵng, Việt Nam

 Monitor the global Front Office operation such as: o Always be available to handle guest request or complaint. o Double check the preparation of VIP, Rack Rate, and Corporate Account. o To follow up on the room discrepancy report o To make sure the performance of hotel lobby is always on the tip top condition. o Welcome and farewell all the VIPs, Corporate guests, returned guests  Personnel Management o Conduct briefings and meeting. o Conduct the departmental training as scheduled. o To maintain good working relationship within front office department and with other department. o Attend meeting and briefings by department head as scheduled. o Assist the department head in administrative works o Make budget for whole year (manning, expense, revenue…)

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg