Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Kinh doanh & tiếp thị
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
Front Office Attendant tại Sofitel Saigon Plaza
8/2018 → 9/2019 (1 năm 1 tháng)
Ho Chi Minh City, Vietnam
• Perform the check-in and check-out procedure smoothly • Constantly offer a professional, welcoming and endearing service • Increase fill rates by performing room type incentive sales • Adhere to Department policies, procedures and service standards • Assist guests with hotel facilities in an informative and useful way
Food and Beverage Attendant tại Shangri-La Sydney
1/2016 → 6/2018 (2 năm 5 tháng)
Sydney NSW, Australia
- Greeting guest with professional attitude and extra friendly smile - Performing the duties of breakfast service smoothly (taking orders, using the POS, food/drink running, doing the bills) - Adhering to safety and hygiene standard all the time - Performing teamwork with colleagues and supervisors - Communicating with the customers and colleagues (waiting staff and kitchen staff) positively and professionally - Dealing with the guesting demanding and complaints smartly - Driving the restaurant and customer satisfaction through the excellent service