Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Tiền sảnh
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Văn Hiến
Kế Toán - Khác
2011 → 2014
- Van Hien University in Ho Chi Minh City – Accounting (2011-2015)
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
Nhân Viên tại Lotte Legend Hotel Saigon
8/2017 → 11/2018 (1 năm 3 tháng)
Ho Chi Minh City, Hồ Chí Minh, Việt Nam
Work as : AirPort Representative – Supporting for Guest Relation. Describe : • Coordinate and assistant transportation requirements of guest. • Treat all clients and colleagues in a polite and courteous manner at all times. • Give complete cooperation to any client or colleague requring assistance in a prompt,caring and helpful manner. • Ensure that you are haveing the daily arrival and departure report in order to monitor guest movement. • Support to GRO as Welcome Drink , Welcome Guest During Check in and also Check out , Get help for guest of anythings service in Hotel • Support to Bellman as Open the door , welcome Guest , bring bag for guest in busy time.
NhÂn viên tại Salinda Resort,Phu Quoc Island
1/2019 → 10/2019 (8 tháng)
Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang, Việt Nam
• Responsibility for reception, registration, rooming guest, check-in guest in the hotel and police system. Exceed guest’s expectations by providing professional, efficient, courteous and friendly service from arrival to departure consistently. • Greets guest courteously upon arrival • Advises all guests or their room numbers and room rates. • Promotes in house service facilities in order to increase revenues. • Keeps an accurate room status at all time. • Handles complaints efficiently and promptly. • Actively participates in group rooming. • Handles guest needs, inquiries and request. • Ensures that all pertinent information is recorded on Registration cards. • Be fully trained on the resort PMS system, handling Check-in and check outs of guest as per Salinda Standards. • Reports daily activity on log book. • Maintains good employee ralations
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Tripadvisor
9/2018
3 Tripadviosr in 2 months in probation