Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Văn Đình Tuân

Nguyễn Văn Đình Tuân

Hồ sơ 5 sao vàng 728 Lượt xem hồ sơ

Nam, 28/11/1993, 31 tuổi

144 Nguyễn Khoái, phường 2, Quận 4, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Cập nhật: 31/10/2019

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc, Đà Nẵng, Kiên Giang
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

I have been working in the hotel industry for over 2 years from the lowest position to the current position I am working as a receptionist. I am now ready, to take on the position of " Butler ". With the experience, ability and knowledge including the best attitude And I will be sured that Mine will adapt and develop for my future career and contribute for your company. Please give me a chance , i definately do for the best . Promising cooperation !

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Văn Hiến

Kế Toán - Khác

2011 → 2014

- Van Hien University in Ho Chi Minh City – Accounting (2011-2015)

Kĩ năng

- Good communication and teamwork spirit. - Read English materials and communicate in English smoothly. - Ability to work with high work pressure. - Time management, and computer skills

Kinh nghiệm làm việc

Nhân Viên tại Lotte Legend Hotel Saigon

8/2017 → 11/2018 (1 năm 3 tháng)

Ho Chi Minh City, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Work as : AirPort Representative – Supporting for Guest Relation. Describe : • Coordinate and assistant transportation requirements of guest. • Treat all clients and colleagues in a polite and courteous manner at all times. • Give complete cooperation to any client or colleague requring assistance in a prompt,caring and helpful manner. • Ensure that you are haveing the daily arrival and departure report in order to monitor guest movement. • Support to GRO as Welcome Drink , Welcome Guest During Check in and also Check out , Get help for guest of anythings service in Hotel • Support to Bellman as Open the door , welcome Guest , bring bag for guest in busy time.

NhÂn viên tại Salinda Resort,Phu Quoc Island

1/2019 → 10/2019 (8 tháng)

Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang, Việt Nam

• Responsibility for reception, registration, rooming guest, check-in guest in the hotel and police system. Exceed guest’s expectations by providing professional, efficient, courteous and friendly service from arrival to departure consistently. • Greets guest courteously upon arrival • Advises all guests or their room numbers and room rates. • Promotes in house service facilities in order to increase revenues. • Keeps an accurate room status at all time. • Handles complaints efficiently and promptly. • Actively participates in group rooming. • Handles guest needs, inquiries and request. • Ensures that all pertinent information is recorded on Registration cards. • Be fully trained on the resort PMS system, handling Check-in and check outs of guest as per Salinda Standards. • Reports daily activity on log book. • Maintains good employee ralations

Mong muốn về công việc

I’m very eager to become a perfectionist of staff in 5 star area 's hotel as specailly will be in Phu Quoc . Phu Quoc Where the place is very beautiful beach as i havent ever seen that before.

Giải thưởng

Tripadvisor

9/2018

3 Tripadviosr in 2 months in probation

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg