Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Xuân Bảo

Nguyễn Xuân Bảo

Hồ sơ 5 sao 753 Lượt xem hồ sơ

Nam, 12/12/1990, 34 tuổi

50 Đường C18 Phường 12 Quận Tân Bình

Cập nhật: 31/03/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị

Giới thiệu bản thân

Business Development Manager with over 9 years of experience in the Hospitality and Events industry, specializing in crafting business strategies, expanding market presence, and fostering corporate client relationships. Seeking to join a reputable organization where I can lead initiatives to enhance distribution channels, optimize revenue streams, and deliver sustainable value through innovative solutions.

Trình độ học vấn chuyên môn

Quản Trị Nhà Hàng Khách Sạn tại Central Queensland University Australia

Kĩ năng

Kinh nghiệm làm việc

Business Development Manager tại CÔNG TY CỔ PHẦN IN DINING

6/2023 → Hiện tại

Hồ Chí Minh

Spearhead business expansion strategies for a leading F&B chain with over 50 outlets, driving consistent monthly market penetration growth. Negotiate and secure partnerships with key corporate clients and suppliers, increasing revenue through channels: TA, Corporate, Partnership, and Loyalty programs. Expand partnership networks across Vietnamese market, collaborating with prominent organizations include: IN Dining x Banking (Shinhan, VIB, Techcombank...), E-voucher vendor (Got It, Urbox,Grab...) and global membership program (Cathay, Woogi, Sodexo, Esteem...) to enhance cross-border market presence and diversify revenue streams. Oversee operational alignment across outlets, implementing standardized processes that enhanced customer satisfaction scores through innovative tools: QR code ordering and after-service follow-up calls. Conduct market research to identify growth opportunities, introducing innovative dining concepts that boosted brand visibility and foot traffic. Create and manage a Loyalty Program via mobile app to encourage repeat customers, designing and reporting daily/monthly campaigns for loyalty end-users, improving customer retention rates. Operate Call-Center and CSAT system for individual and event bookings, streamlining customer feedback loops and enhancing service delivery efficiency. Develop and implement partnership-focused OKRs to align with strategic goals, converting corporate partnership clients into direct consumers through tailored cross-industry collaboration initiatives (e.g., integrating luxury dining experiences with exclusive product promotions). Strategize B2B partnership frameworks to bridge hospitality clients with premium offerings, laying the groundwork for transitioning partnership networks into a broader customer ecosystem

Event & Wedding Sales Manager tại Nam Nghi Coral Penesula Resort Phu Quoc

3/2022 → 5/2023 (1 năm 2 tháng)

Hcmc

Developed MICE sales strategies, growing the corporate client portfolio by 20% within 12 months. Consulted and executed events (conferences, seminars, team-building, personal events) for major corporations and luxury end-user, ensured the assigned target. Maintained strong client relationships and collaborated with TA/OTA channels to ensure peak-season occupancy rates.

Corporate Event Sales Manager tại Công ty Cổ phần In Holdings - GEM Center, White Palaces

1/2015 → 3/2017 (2 năm 1 tháng)

HCM

Managed events at White Palace and GEM Center, serving over 100 corporate clients annually. Coordinated large-scale events (500-1,000 attendees), aligning with partner budgets and requirements, achieving 100% of quarterly revenue goals. Established a client care process, increasing repeat business by 50%

Sales Manager tại Duyen Ha Resort Cam Ranh

1/2017 → 1/2018 (1 năm )

HCM

Built relationships with over 50 corporate clients, boosting event & acomodation services revenue by 25% in the first year. Organized corporate events at the resort, enhancing guest experience and achieving a 90% satisfaction rate.

Sales Supervisor tại Công ty Cổ phần In Holdings

2/2018 → 2/2022 (4 năm )

Hồ Chí Minh

Oversaw events at GEM Center, delivering high-quality service for over 40 events per quarter. Supported sales team training, improving KPI performance by 10%.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo