Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Nhân viên
Mức lương mong muốn
5 - 8 triệu
5 - 8 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
3 sao
3 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh
Tiền sảnh
Lĩnh vực
Khách sạn/ Khu căn hộ
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Tôi là một người tận tâm,chăm chỉ làm việc và chú ý đến mọi chi tiết. Tôi linh hoạt, nhanh chóng nhận những kỹ năng mới và mong muốn học hỏi từ những người khác. Tôi cũng có rất nhiều ý tưởng và sự nhiệt tình. Tôi mong muốn làm việc cho môi trường khách sạn chuyên nghiệp
Trình độ học vấn chuyên môn
Kĩ năng
• Fluent English skills
• Proficient IT skills, including Word, Excel, Project, PowerPoint and Internet.
• Skilled in technical writing, including proposals and documentation.
• Outstanding verbal and written communication skills.
• Confident public speaking skills.
• Extensive team work skills gained through team presentations at university
Kinh nghiệm làm việc
* DAISO SHOP
09/2015 – 03/2016 : sales assistant
• Display and replenish products onto the shelves efficiently to ensure continuous stock availability.
• Customer service
• Support oversea ( Vietnamese)
* 04/2016- 12/2016 : training shop leader
• Plan and order stocks
• Handling staffs
• Handling shop
• Handling customer
• Support oversea ( Vietnamese)
• Allocating daily jobs and workloads
• Training new members
• Receiving stocks from warehouse staff and dividing the goods each department for staffs to display.
• Assisting the shop leader and co-workers in ordering stocks form warehouse, handling routine office works, supervising part-time staffs.
• Constantly looking for ways to improve processes
• Ensuring a clean, safe and friendly working environment.
• Reporting to senior managers
• Together with the Board of Directors to make plans and strategies to develop the organization
* SEN HOTEL
Receptionist
• Welcomes the arrival
• Implement procedures for check-in and check out standard hotel amenities
• Ensure all transactions are processed in the hotel system.
• Coordinate with other departments to help fulfill their guest check in and check out
• Handling customer complaints.
• Resolving customer requirements during stays