Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 4 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
Toàn Quốc
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Hành chính, nhân sự
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
VMP Academy
Train the trainer - Khác
2023 → 2023
Can Tho university
English Studies - Đại học
2011 → 2015
Graduated at Can Tho university. Major in Translating and Interpreting English.
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
upselling | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn |
Kinh nghiệm làm việc
Training Supervisor tại Hwaseung Rach Gia Company, ltd,.
3/2021 → Hiện tại
Kien Giang
- Training daily classes such as orientation, communication and policies. - Making surveys, tracking issues caused employment dissatisfaction in work. - Planning and organizing welfare activities as well as employee benefits.
English speaking guide tại Mekong Eyes Cruising company
8/2015 → 7/2018 (2 năm 10 tháng)
Can Tho, Ninh Kiều, Cần Thơ, Vietnam
- Welcoming foreign guests on boats and ensuring their satisfaction during tours. - Organizing schedule, introducing the life of people living in Mekong Delta and explaining the culture. - Handling unexpected problems or last changes. - Reporting to Service Manager after cruising trips.
Butler tại Khách sạn JW Marriott Phú Quốc Emerald Bay
10/2018 → 10/2019 (1 năm )
Kien Giang, Vietnam
- Preparing rooms and service at the best status to welcome VVIP guests. - Providing the JW personalized service to ensure great memories during their stays. - Cooperating with all departments to response quickly guests’ requests. - Reporting all guests’ feedbacks to Management to improve resort service.
Guest Experience Maker tại Six Senses Côn Đảo
10/2019 → 9/2020 (11 tháng)
Ba Ria Vung Tau
- Inspecting assigned villas to ensure smooth welcome and nice stays. - Ensuring guest’s demands will be responded quickly. - Recommending resort services in order to create unforgettable memories. - Carrying out check-in/ check-out process, updating guests profiles on Opera system. - Being on duty phone 24 hours and reporting to managers to improve resort service.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Associate of the month
2/2019
Be awarded as The resort Associate of February during delicate working at JW Marriott Phu Quoc Emerald Bay