Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Dương Kim Ngân

Dương Kim Ngân

Hồ sơ 5 sao bạc 973 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 20/07/1993, 31 tuổi

32 Nguyễn Tiểu La, phường An Bình, Rạch Giá, Kiên Giang

Cập nhật: 07/05/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 4 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Hành chính, nhân sự

Giới thiệu bản thân

Try, try harder and try harder everyday

Trình độ học vấn chuyên môn

VMP Academy

Train the trainer - Khác

2023 → 2023

Can Tho university

English Studies - Đại học

2011 → 2015

Graduated at Can Tho university. Major in Translating and Interpreting English.

Kĩ năng

Tin học văn phòng
upselling
Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn

Kinh nghiệm làm việc

Training Supervisor tại Hwaseung Rach Gia Company, ltd,.

3/2021 → Hiện tại

Kien Giang

- Training daily classes such as orientation, communication and policies. - Making surveys, tracking issues caused employment dissatisfaction in work. - Planning and organizing welfare activities as well as employee benefits.

English speaking guide tại Mekong Eyes Cruising company

8/2015 → 7/2018 (2 năm 10 tháng)

Can Tho, Ninh Kiều, Cần Thơ, Vietnam

- Welcoming foreign guests on boats and ensuring their satisfaction during tours. - Organizing schedule, introducing the life of people living in Mekong Delta and explaining the culture. - Handling unexpected problems or last changes. - Reporting to Service Manager after cruising trips.

Butler tại Khách sạn JW Marriott Phú Quốc Emerald Bay

10/2018 → 10/2019 (1 năm )

Kien Giang, Vietnam

- Preparing rooms and service at the best status to welcome VVIP guests. - Providing the JW personalized service to ensure great memories during their stays. - Cooperating with all departments to response quickly guests’ requests. - Reporting all guests’ feedbacks to Management to improve resort service.

Guest Experience Maker tại Six Senses Côn Đảo

10/2019 → 9/2020 (11 tháng)

Ba Ria Vung Tau

- Inspecting assigned villas to ensure smooth welcome and nice stays. - Ensuring guest’s demands will be responded quickly. - Recommending resort services in order to create unforgettable memories. - Carrying out check-in/ check-out process, updating guests profiles on Opera system. - Being on duty phone 24 hours and reporting to managers to improve resort service.

Mong muốn về công việc

- Be a professional trainer / manager in the customer service by my own experience and knowledge. - Create unforgettable traveling memories is my purpose and deliver the right way to help untrained employees is my mission.

Giải thưởng

Associate of the month

2/2019

Be awarded as The resort Associate of February during delicate working at JW Marriott Phu Quoc Emerald Bay

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg