Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Hung Nguyen

Hung Nguyen

Hồ sơ 5 sao 489 Lượt xem hồ sơ

Nam, 13/01/1986, 38 tuổi

Xuân La, Tây Hồ, Hà Nội

Cập nhật: 25/11/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
40 - 50 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị

Giới thiệu bản thân

Background in analytical and problem-solving skills; Excellent communication skill (written and verbal); Collaborative team player; Persistence to work under pressure and fast pace environment; Fast learner and genuine eagerness to learn; Highly sociable with an ability to adapt in a multicultural environment.

Trình độ học vấn chuyên môn

* 2005 - 2008 University of Hertfordshire (UK) Bachelor of Arts (Hons) in Business Administration * 2003 - 2005 Inti International College (Malaysia) Foundation in Business Administration programme

Kĩ năng

Kỹ năng giao tiếp, kỹ năng bán hàng, kỹ năng thuyết phục và trình bày, kỹ năng xử lý tình huống, kỹ năng chăm sóc khách hàng Kỹ năng quản lý, tổ chức, lập kế hoạch Kỹ năng training, hướng dẫn nhân viên

Kinh nghiệm làm việc

Corporate Sales Manager tại Sofitel Legend Metropole Hanoi

9/2017 → Hiện tại

Hanoi, Hoàn Kiếm, Hanoi, Vietnam

• Covering a wide range of Corporate industries such as Embassy and IT, Telecom, Technology, Fashion, Automobile, Electronics, Construction, Real Estate, etc... • Finding leads/opportunities through own network or from various sources such as through active sales blitz/ tele-sales blitz campaign or through participating various networking events of Amcham, Auscham, Euro Cham etc.… • Maintaining and at the same time developing deeper relationship with existing clients to maximize their booking potential. • Frequent sales trips to Ho Chi Minh city, Singapore and Hong Kong to meet up with key clients as well as for new business expansion • Frequently collecting market intelligence to thoroughly understand market trend, competitors and potential future business such as new projects in town or upcoming social/diplomatic events. • Constantly expanding own network externally and internally • Taking part in building a strong Corporate sales team that works toward a mutual goal through training and exchanging experience.

Assistant Sales Manager tại Hotel Nikko Hanoi

11/2012 → 9/2017 (4 năm 10 tháng)

Hanoi, Hoàn Kiếm, Hanoi, Vietnam

• Find leads/opportunities from different sources • Establish connection with corporate accounts from medium to large-size Japanese companies • Sustain support from key accounts and strengthen relationship with them by making frequent visits; exploring specific needs and entertaining key bookers • Develop Non-Japanese market • Make frequent business trips to industrial zones in Hung Yen, Bac Ninh, Ha Nam, Hai Phong and Ho Chi Minh city for business expansion • Negotiate and upsell, close deal and follow up after-sales service • Promote F&B products such as restaurants and banquet rooms • Lead a team of 02 local sale persons to acquire team’s monthly target

Assistant to General Director/Assistant to Board of Directors tại Handico Finance Joint Stock Company (HAFIC)

11/2008 → 11/2012 (4 năm )

Hanoi, Hoàn Kiếm, Hanoi, Vietnam

• Internal and external PR activities • Assist GD in making financial reports • Double check and summarize reports/proposals from all departments before submitting to GD

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Metropole hotel

11/2020

Continuously exceeding the quarterly target since 2018 up until now, both pre-Covid-19 and during Covid-19

Top enrollment - Nikko hotel

2/2015

One Harmony highest enrollment in Feb 2015 (Nikko’s loyalty program)

Employee of the quarter (Q1/2014) – Nikko hotel

3/2014

Achieved 120%-130% target for 03 consecutive months

Employee of the quarter (Q3/2013) – Nikko hotel

9/2013

Achieved 120%-130% target for 03 consecutive months

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg