Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
3 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Nhật Ngữ Kaizen
Tiếng Nhật - Khác
2023 → 2023
I am studying Japanese at Kaizen Yoshida School
ĐH Phan Châu Trinh
Tiếng Anh - Đại học
2008 → 2012
Kĩ năng
Làm việc nhóm | |
Máy tính (word/excel/outlook/powerpoint) | |
Thuyết Trình | |
Tin học văn phòng | |
Giải quyết phàn nàn | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Sáng tạo | |
Hard working | |
Time Management | |
- Có khả năng làm việc dưới áp lực cao, chấp nhận thử thách, năng động, trung thực, độc lập, sáng tạo. | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử, làm việc nhóm, tư duy xử lí tình huống | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử |
Kinh nghiệm làm việc
Trưởng ca tại Khách sạn Akoya Bến Thành
6/2019 → 9/2021 (2 năm 3 tháng)
Hồ Chí Minh
• Welcome and greet guests with friendly smiles • Do check-in, check-out for guests • Receive/Control bookings from Travel , Agencies and OTA Partners, emails, walk-in, etc. • Provide tour information and sell tours, tickets • Address guests concerns and special requests in a professional and personable manner • Handle and resolve queries and problems of guests in a friendly manner • Answer queries of guests about various information and services • Check and send monthly feedback report to Hotel Manager . • Keep the front desk area clean and tidy.
Receptionist tại Cinnamon hotel
2/2014 → 6/2019 (5 năm 4 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
Hotel Receptionist (Cinnamon Hotel group) over 2 years Cinnamon Hotel Saigon, 74 Le Thi Rieng, Ben Thanh, HCMC - Mar 2014 – Jul 2015 - Jul 2017- Present Hotel Receptionist (Cinnamon Hotel group) ( 2 years) Cinnamon Cathedral Hotel, 38 Au Trieu, Hoan Kiem, Ha Noi Jul 2015 – Jul 2017 Duties and experiences • Welcome and greet guests with friendly smiles • Do check-in, check-out for guests • Manage room reservations using a computerized reservations system, • Receive/Control bookings from Travel Agencies and OTA Partners, emails, walk-in, etc. • Provide tour information and sell tours, tickets • Address guests concerns and special requests in a professional and personable manner • Ensure that guests are settled comfortably in their rooms, makes necessary adjustments if needed • Help guests with their things including luggage and other valuables • Get transport for customers and reservations in local restaurants, • Answer client’s emails and send customer care letters • Answer telephone calls and transfers these to guest rooms ,take and relay telephone messages for hotel guests and others • Prepare bills, handle and process checkouts, take payments • Communicate with housekeeping and maintenance staff to ensure that great quality service is provided to guests • Handle and resolve queries and problems of guests in a friendly manner • Answer queries of guests about various information and services of the hotel • Take order breakfast and beverage at Mint Café • Check and send monthly feedback report to Hotel Manager. • Keep the front desk area clean and tidy.
Nhân viên lễ tân tại YKC Beauty
10/2017 → 8/2018 (10 tháng)
Ho Chi Minh, Ho Chi Minh City, Vietnam
WORK EXPERIENCE 1. Spa Receptionist - Oct 2017-Aug 2018 (part-time) YKC Beauty Spa – 178B Hai Ba Trung , Dakao Ward, Dist 1,HCMC • Welcome and greet customers with warm smiles. • Perform responsibilities of providing detail descriptions of spa packages, treatments, discounts, services, promotions and features of facilities • Handle tasks of responding to guest queries and providing excellent guest services • Perform responsibilities of maintaining a clean, safe and well-organized working environment • Promote and maintain highest level of service that meets customer satisfaction • Responsible for scheduling new appointments /cancellations and answering all calls/emails that come into the spa • Record bookings from hotels/ apartments/Travel Agencies and prepare invoices for hotel’s/Travel agencies’ commission at the end of month. • Check carefully income of the day, and send report to accountant as well as manager • Leave note for the next shift. • Fill in for absent staff members during high volume times • Support therapists and housekeeping staff • Perform other job related duties as assigned • Answer any service related questions
Mong muốn về công việc
- Accommodation supported.
Giải thưởng
Nhân viên ưu tú
12/2017
Nhân viên được khách nhắc tên nhiều của khách sạn Cinnamon hotel trên trang Tripadvisor ( chuyên trang cho khách du lịch)
Thông tin tham khảo
Nguyễn Thu Yến - Front Desk Manager
Khách sạn Akoya Bến Thành
Info@akoyahotel.com - 096 2633551
Phan Kim Anh - Quản lí khách sạn
Khách sạn Cinnamon Hotel
Ados@cinnamonhotel.net - 0984472682