Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Lê Thị Anh Thư

Lê Thị Anh Thư

Hồ sơ 5 sao vàng 116 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 26/09/1989, 35 tuổi

5A đường 14 Tân Kiểng Quận 7

Cập nhật: 06/05/2017

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá), Tiếng Trung (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị, Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

I believe that I can meet your requirements for the job vacancy due to my customer service experience that I have throughout my 6 years of experience in hotel‘s services. Moreover, I have good communication skills, both written and verbal.

Trình độ học vấn chuyên môn

Bachelor of Business Administration in Tourism and Hospitality

Kĩ năng

- Be fluent in speaking and writing English - Basic Chinese (Mandarin) - Fluent MS word, MS Excel, PowerPoint - Communication abilities appropriate to manage different age customers - Be dynamic, flexible and responsible in working - Soft skill: problem solving, speaking in public

Kinh nghiệm làm việc

* Feb 2016 - Present Bay Hotel Ho Chi Minh Guest Service Manager Main responsibilities: • Reports directly to and communicates with the Front Office Manager on all pertinent matters affecting guest service and hotel operations. • Provides functional assistance and direction to all departments. • Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required. • Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel • Responds to guest needs and resolves related problems/complaints * Jan 2014 - Feb 2016 Sunrise Saigon Hotel Assistant Front Office Manager • Assist the Front office Manager organize and manage the team, perform administrative tasks and coordinate with the other departments. • Helps staffs improve their skills and provides support for career development. • Supervises the work of the reception, call center and concierge. • Through staff’s actions and presence at the reception, transmit the Front office manager’s instructions and priorities • Ensures that guests have a smooth running stay • Organizes the welcome and care provided by the team under their responsibility. • Provides a warm and friendly welcome for guest to encourage their loyalty

Mong muốn về công việc

Seeking a deserving profile in the hospitality sector, where I can deliver my expertise and innovative hospitality skills, while maintaining the integrity and work ethics of the working environment, thereby maintaining the reputation of the organization.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg