Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyen Huy Hoang

Nguyen Huy Hoang

Hồ sơ 5 sao 289 Lượt xem hồ sơ

Nam, 12/04/1985, 39 tuổi

69/6 Nghia Hoa Phuong 6 Quan Tan Binh TP HCM

Cập nhật: 27/03/2017

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
20 - 30 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

* May 2003 - May 2005 Saigontourist Hospitality College Major: Hotel Management Customer Service Skills, Daily Front Office Operation

Kĩ năng

Language English, Vietnamese Computer Word, Excel, Powerpoint, Opera PMS Hospitality skills Active Listening - Giving full attention to what other people are saying, taking time to understand then response promptly - Critical Thinking - Using logic and reasoning to identify the strengths and weaknesses of alternative solutions, conclusions or approaches to problems - Critical Thinking - Using logic and reasoning to identify the strengths and weaknesses of alternative solutions, conclusions or approaches to problems - Customer and Personal Service - Knowledge of principles and processes for providing customer and personal services. This includes customer needs assessment, meeting quality standards for services, and evaluation of customer satisfaction

Kinh nghiệm làm việc

* June 2012 - Jun 2014 Lotte Legend Hotel Saigon Executive Lounge Manager - Fully responsible for the Executive Lounge - Assures that effective orientation and training for new staff and professional development activities for experienced staff are planned and implemented - Maintains records of special events, house counts, food covers and daily business volumes - Works with other department heads on special projects assigned by the General Manager * June 2014 - Jan 2017 Lotte Legend Hotel Saigon Guest Relations Manager - Ensure and provide flawless, upscale, professional and high class guest service experiences - Analyze customer feedback and provide strategic direction to continuously improve overall rating on Tripadvisor - Actively listen and resolve guests’ complaints - Direct, coach and manage guest relations team to ensure all standards and operating procedures are adhered to - Appraise team’s performance and produce reports - Examine activities logbook, assign tasks appropriately and implement control schedule daily - Taking care everything related to groups preparation and check in, check out - Ensure all VIP are well taken care of - Conduct Monthly training for all hotel associates as an In House Instructor.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg