Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
20 - 30 triệu
20 - 30 triệu
Nơi mong muốn làm việc
N/A
N/A
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao
4 sao
Công việc mong muốn
N/A
N/A
Lĩnh vực
N/A
N/A
Giới thiệu bản thân
- Trách nhiệm cao, tận tâm với nghề nghiệp
- Sống hết mình, hoà đồng thân thiện
- Tôn trọng, yêu thương mọi người
- Thích đá bóng, gym
- Đam mê ca hát, du lịch
Trình độ học vấn chuyên môn
* 2012 - 2015 Dong A University
Bachelor of Business Administration
* 2006 - 2008 Vocational College of Tourism
Kĩ năng
Advanced Smile POS, World, Excel, Power Point
Kinh nghiệm làm việc
* 2014 - present Assistant Front Office Manager - Minh Toan Galaxy Hotel (4 stars)
* 2008 - 2014 Receptionist – Reception Supervisor – Assistant Front Office Manager
Front Office Manager - Danang Riverside hotel
- Customer Satisfaction (Guest Feedback, Social Media Review)..
- Manages and motivates the Front Office team in order to provide a high standard of service for customers.
- Welcomes guests and fosters customer loyalty through his/her friendly manner.
- Handles any guest complaints or contentious issues that cannot be settled directly by team members and provides a fast solution.
- Provide high level of customer service and maintain a high profile in the day to day front office operations.
- Review arrival list for all arrivals and VIPs to check room allocations, amenities and special requests.
- Oversee and supervises guest arrivals and departures with the front office executive and duty managers.
- Develops high quality relationships with guests throughout their stay. .
- Ensure that personalized service is offered to each and every guest.
- Ensures that all front desk employees are well presented (uniforms, personal hygiene etc), and also punctual.
- Ensures that the workplace remains clean and tidy
- Ensure team members have current knowledge of hotel products, services, facilities, events, pricing and policies and knowledge of the local area and events.
- Have a good knowledge of all systems and standard operating procedures of front office.
- Ensures that guest documentation and information is available and up-to-date.
- Is involved in recruitment of new team members for front office.
- Integrates and trains employees, providing support for skills development.
- Monitor all executive floor executives to ensure maximum guest satisfaction through personal recognition and prompt cordial attention from arrival through departure.
- Makes sure that the hotel's pricing policy and sales pitches are duly applied in order to optimize revenue
- Financial Performance (Up selling, Room Revenue, Operation Auditing).
- Showing Initiative, Problem Solving, Staff Training, Team Leading.
Mong muốn về công việc
Tôi mong muốn tìm được công việc với môi trường thân thiện, chế độ đãi ngộ tốt, lãnh đạo xem trọng nhân sự cống hiến và có trách nhiệm với công ty.
Vị trí tôi mong muốn : Trợ lý Giám Đốc Điều Hành Khách Sạn, Room Division Manager