Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Bích Phượng

Nguyễn Bích Phượng

Hồ sơ 5 sao bạc 235 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 02/05/1988, 36 tuổi

369/13 Lê Văn Lương, Nhà Bè, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Cập nhật: 13/10/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

- Aim at working in a real working enviroment which enables me to make use of what I have been trained to contribute to the develop of society and my career.Strengths - Working in a professional environment with international standard, related to my majority. - Working under pressure, team work. - Widen knowledge. - To be fit in the everyone. Weaknesses  A few of experience  Skills of the problem disentanglement is limited

Trình độ học vấn chuyên môn

Cao Đẳng

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn

Kinh nghiệm làm việc

Duty Manager tại Pullman Saigon Centre

4/2017 → 8/2019 (2 năm 4 tháng)

148 Trần Hưng Đạo Quận 1

Front Office Manager tại Lavender Boutique Hotels

11/2019 → 6/2020 (7 tháng)

200 Lý Tự Trọng Quận 1

Front Office Manager tại Grand Silverland Hotel (Isolation Hotels)

12/2020 → / (3 năm 11 tháng)

125 Lý Tự Trọng

Create SOP and set up for whole department of isolation hotel from pre- opening base on Medical's requirements to make sure the safe for team members and guests. Make sure that guests stay at the hotel runs smoothly, helping to provide guest satisfaction at all the times , thank to their thorough knowledge of the hotel. Managers and motivates Front Office team in line with the brand’s recommended behavioral guideline, in order to provide personalized high quality guest services. Handle any guest complaints or contentious issues it could not be settled directly by receptionist or the Duty Manager, providing a rapid solution. Set, implement and review service standards. Liaise with Engineering to ensure safety hazards in front and back of house areas of the outlets and addressed. Ensure an effective enter between Receptionist, Call Centre, Concierge and Night Audit. Maximize room revenue and occupancy by reviewing status. Analyses rate variance, maintain close observation of daily house count. Verify that accurate room status information is maintained and properly. Foster strong communication between Front Office, Housekeeping, Engineering, Finance, Sale and Revenue. Take the balance for budget, fixed and variable Costs. Preview daily reports: Night reports, Front Office Logbook, Guest feedback, Guest Satisfaction, Financial Performance and offering the solutions if necessary.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg