Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Thỏa thuận
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Talking skillfully with people
Understanding easy English
Ability to answer travellers' questions
Video introduce myself: https://www.youtube.com/watch?v=8EIpjJ1PxJ4
Trình độ học vấn chuyên môn
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
Receptionist tại Majestic Hotel
3/2016 → 6/2016 (3 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
1. Ensures that all reservations are accurately relayed to the correct department at all times 2. Assisted walk-ins, providing information regarding our services 3. Maintained case history records and prepared reports 4. Proficient with upselling room type and room service
Guest Service Agent ( Operator) tại Lotte Legend Hotel
4/2017 → 8/2018 (1 năm 4 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
1. Handling all incoming calls and then put them through relevant department or specific person. 2. Excellent guest service by answering internal guest’s calls, information calls, transfer calls properly and consistently. 3. Good dealing with customer by interacting with people around the world. 4. Familiar with Wake-up , Opera System 5. Answer all guest requests regarding the housekeeping issues. 6. Taking guest message exactly 7. Understanding easy English.