certy resume

Hoteljob.vn

Bùi Thị Quỳnh Nga

Bùi Thị Quỳnh Nga

Người lao động đang tìm công việc trong ngành dịch vụ du lịch- khách sạn

A detail-oriented hotel receptionist with 2+ years of experience in customer service. To obtain a dynamic position where I can contribute my skills and experience to drive company growth, while pursuing opportunities for advancement and income growth through continuous learning and performance

Thông tin cá nhân

Họ và tên

Bùi Thị Quỳnh Nga

Giới tính

Nữ

Ngày sinh

28/08/2000

Địa chỉ

12/8 Bế Văn Đàn, Quang Trung, Hà Đông, Hà Nội

Cập nhật

14/04/2025

Trang cá nhân

Thông tin cơ bản

Kinh nghiệm làm việc

Từ 1 đến 3 năm

Vị trí

Nhân viên

Mức lương mong muốn

8 - 12 triệu

Nơi mong muốn làm việc

Tiếng Anh (Khá)

Ngoại ngữ

Tiếng Anh (Khá)

Công việc mong muốn

Mong muốn về công việc

I thrive in guest-facing roles within luxury hotels that value teamwork and cultural diversity. Prefer locations in Hanoi’s city center , with flexibility for shift work. I'm completely open to job opportunities in other provinces nationwide, particularly in areas like Da Nang, Nha Trang or Phu Quoc, if the company provides staff housing and transportation arrangements.
Compensation aligned with my 2+ years of experience and industry benchmarks

Kỹ năng

  • 80% Kỹ năng
    Tin học văn phòng 80%
  • 60% Kỹ năng
    Sáng tạo 60%
  • 80% Kỹ năng
    upselling 80%
  • 80% Kỹ năng
    Lắng nghe và xử lý tình huống 80%
  • 60% Kỹ năng
    Giải quyết phàn nàn 60%
  • 80% Kỹ năng
    Fluent in English 80%

Học vấn - Chuyên môn

Vietnam Women’s Academy

Hospitality Management - Đại học - 2019 - 2022

Education Highlights
GPA: 3.49/4.0
Academic Scholarships: Awarded for outstanding performance in Semesters 1 & 2 (2022).
Class Leader: Elected to represent and coordinate class activities, fostering collaboration among peers.
Event Organizer: Spearheaded and participated in faculty/university networking events to strengthen student engagement.

Kinh nghiệm làm việc

Welcomer (Guest Relationship Officer) tại Khách sạn Pullman Hanoi

HÀ NỘI - 11/2022 - Hiện tại

Performs Front Office, Reception and Information operations, applying the organisational structure defined by the Front Office Manager
Restart operations Guest Relationship Outlet after Covid-19
Rebuild the work system of the outlet
Welcoming and guiding hotel’s guest
Upselling hotel’s products and services
Making check-in and check-out processes

Thông tin tham khảo

Hình ảnh

Thank You!