Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Ho Chi Minh City University of Technology
Hospitality Managerment - Thạc sĩ
2024 → 2026
Yersin University of Da Lat
Hospitality Managerment - Đại học
2021 → 2024
Bachelor of Science degree in Hospitality Management GPA: 3.56/4.00
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Upselling | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử | |
Làm việc đa nhiệm | |
Sắp Xếp Tổ Chức Công Việc |
Kinh nghiệm làm việc
Food and Beverage Attendant tại Mia Saigon
3/2024 → 3/2025 (11 tháng)
HCMC
Provide services that focus on enhancing customer experience in personalization Support management in new employee orientation Actively learn from multiple positions to become multi-tasking in operational support
Receptionist tại DALAT WONDER RESORT
9/2023 → 12/2023 (2 tháng)
Đà Lạt
Perform reception, support and customer service duties according to company standards and regulations Apply soft skills and non-technical knowledge to support operations Personal challenge in exposure to high-intensity operations
Food and Beverage Attendant tại Amanoi Resort
4/2023 → 7/2023 (2 tháng)
Ninh Thuận
Specific positions: Waiter, Bartender Serve according to super premium service standards and company regulations Participate in wine and alcoholic beverage training classes Rotate outlets for learning and operational support
Food and Beverage Attendant tại Công ty cổ phần Tập đoàn Golden Gate - Chi nhánh Miền Bắc
8/2022 → 4/2023 (8 tháng)
Đà Lạt
Serve according to company standards and regulations Support management in inventorying goods and materials Support management in basic training for new employees Participate in rotating many positions in the job to learn and support operations.