Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Thỏa thuận
Đà Nẵng
Tiếng Anh (Khá)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Duy Tan University
International Standard Hotel Management - Đại học
2018 → 2022
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn |
Kinh nghiệm làm việc
Guest Relation Officer tại New Phuong Dong
3/2022 → 2/2023 (11 tháng)
Đà Nẵng
-Welcome and greet guests if they have a birthday -Guide and assist guests to the venue and location they have booked -Make a list of groups of guests visiting during the working day to arrange staff to welcome and guide guests -Support guests to take a taxi to move when leaving the dance hall -Directly assist relevant departments in communicating with international guests
Sale Department tại Dang Quang watch
7/2020 → 2/2022 (1 năm 7 tháng)
Đà Nẵng
- Introduce customers to search for items and provide information about products that customers are interested in at the store - Record and handle customer complaints quickly and professionally - Directly support customers in the problem of customers having problems when using watch products sold on the system - Search for potential customers and contact customers to introduce to increase sales development for the company
Guest Relation tại Brilliant Hotel
3/2023 → 9/2024 (1 năm 6 tháng)
Đà Nẵng
- Assist customers in planning their tours and introduce them to the list of transportation provided by the hotel. - Make a welcome list for VIP guests or returning guests to complete the best possible preparation. - Resolve customer complaints quickly and promptly during their stay at the hotel. - Plan daily customer visits to record customer feedback in a timely manner to improve services according to customer needs. - Be responsible for supporting the front desk in checking in and out for customers. - Receive and respond to emails about guests forgetting things or introduce hotel information when guests have a need.