Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn XuânHồng Phúc

Nguyễn XuânHồng Phúc

Hồ sơ 5 sao vàng 295 Lượt xem hồ sơ

Nam, 03/08/2000, 24 tuổi

Hai Chau District, DaNang

Cập nhật: 11/03/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị, Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

- Confidence in communication is an advantage for me. - Always aim to be a friendly person and able to withstand pressure and self-motivate to complete tasks. - Looking for a dynamic working environment where I can demonstrate my communication skills to learn new knowledge and experience. - Enjoy meeting customers to be able to share and support customers to better understand the culture or introduce the country's cuisine.

Trình độ học vấn chuyên môn

Duy Tan University

International Standard Hotel Management - Đại học

2018 → 2022

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn

Kinh nghiệm làm việc

Guest Relation Officer tại New Phuong Dong

3/2022 → 2/2023 (11 tháng)

Đà Nẵng

-Welcome and greet guests if they have a birthday -Guide and assist guests to the venue and location they have booked -Make a list of groups of guests visiting during the working day to arrange staff to welcome and guide guests -Support guests to take a taxi to move when leaving the dance hall -Directly assist relevant departments in communicating with international guests

Sale Department tại Dang Quang watch

7/2020 → 2/2022 (1 năm 7 tháng)

Đà Nẵng

- Introduce customers to search for items and provide information about products that customers are interested in at the store - Record and handle customer complaints quickly and professionally - Directly support customers in the problem of customers having problems when using watch products sold on the system - Search for potential customers and contact customers to introduce to increase sales development for the company

Guest Relation tại Brilliant Hotel

3/2023 → 9/2024 (1 năm 6 tháng)

Đà Nẵng

- Assist customers in planning their tours and introduce them to the list of transportation provided by the hotel. - Make a welcome list for VIP guests or returning guests to complete the best possible preparation. - Resolve customer complaints quickly and promptly during their stay at the hotel. - Plan daily customer visits to record customer feedback in a timely manner to improve services according to customer needs. - Be responsible for supporting the front desk in checking in and out for customers. - Receive and respond to emails about guests forgetting things or introduce hotel information when guests have a need.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo