Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Ngọc Tân

Nguyễn Ngọc Tân

Hồ sơ 5 sao bạc 40 Lượt xem hồ sơ

Nam, 14/01/1991, 33 tuổi

K35 Tân Mai, Hoàng Mai, Hà Nội

Cập nhật: 07/11/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh, Thể thao, Vui chơi & giải trí

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Humber College

Project Management - Thạc sĩ

2017 → 2018

Hanoi University of Business and Technology

Electronics and Telecommunications industry - Đại học

2009 → 2013

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn

Kinh nghiệm làm việc

Researcher Cum Secretary to Director tại NATIONAL INSTITUTE OF AGRICULTURAL PLANNING AND PROJECTION

12/2014 → 4/2017 (2 năm 4 tháng)

Researcher Cum Secretary to Director

- Making planning and Projection- Research, survey, evaluate and protect all agriculturalrelated natural resources, such asland, water, etc. as well as to formulate and implement the strategy for agricultural and ruraldevelopment accompanied by the protection of the environment, etc.

Senior GSA cum leader of concierge tại Novotel Hanoi Thai Ha

10/2023 → Hiện tại

Hà Nội

Greet and welcome guests upon arrival. Check guests in and out efficiently and accurately. Handle guest inquiries and resolve any issues or complaints. Provide information about hotel amenities, services, and local attractions. Process reservations and manage room assignments. Coordinate with housekeeping and maintenance to ensure rooms are ready for guests. Handle payments and process transactions. Maintain accurate records and update guest information. Assist with luggage and other guest requests. Ensure the front desk area is clean and organized. Follow hotel policies and procedures. Promote hotel services and amenities to guests. Assist with special requests and VIP services. Monitor and respond to guest feedback. Provide concierge services as needed. Support other departments as required. Maintain a professional and friendly demeanor at all times. T9/2023-Now Participate in training and development programs. Adhere to health and safety regulations. Contribute to a positive team environment.

Bell Captain - Acting Concierge Supervisor tại Dolce by Wyndham Hanoi Golden Lake

6/2020 → 10/2023 (3 năm 3 tháng)

Hà Nội

- Supervise and conduct training to bell staff - Ensure that all staffs are fully informed and knowledgeable on hotel facilities and its surrounding areas - Arranging Transportation.Delivering Message, Mail or Parcel to the Guest's Room. - Review the OCC forecast and arrange the roster for next week

Bellman/Concierge Team tại Melia Hanoi Hotel

3/2019 → 5/2020 (1 năm 2 tháng)

Hà Nội

- Uploading and Loading the Luggage. - Handling Guest Luggage on Arrival and Departure. - Entering and Leaving Guest's Room .Escorting and Directing Guest. Rooming the Guest. - Handling Lost and Found Items

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Mr Vo Tuan Anh - FOM

Novotel Thai Ha

tuananhvo@novotel.com.vn - 0945657535

Mr. Cao Viet Thanh - Chief Concierge

Dolce by Wyndham Hanoi Golden Lake

cc@dolcehanoigoldenlake.outlook.com - 0915618860

Mr. Nguyen Trong Tuan - Chief Concierge

Melia Hanoi Hotel

concierge@meliahanoi.com.vn - 0904108010

- Mr.Nguyen Van Chinh - General Director of NIAPP

NIAPP

info@niapp.org.vn - 0913317788

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg