Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Văn Thị Xuân Trang

Văn Thị Xuân Trang

Hồ sơ 5 sao vàng 69 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 18/02/1989, 35 tuổi

Huỳnh Tấn Phát, Quận 7, Hồ Chí Minh

Cập nhật: 07/11/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC, Đà Nẵng, Kiên Giang, Khánh Hòa
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Bếp

Giới thiệu bản thân

To join your highly regarded team as a pastry chef, offering superior skills in cake decoration and art along with excellent organizational and time management capabilities towards producing outstanding pastries and confections on time, within budget limits (Mong muốn tham gia vào đội ngũ bếp bánh với tư cách là một bếp trưởng bánh ngọt. Thể hiện các kỹ năng vượt trội trong trang trí bánh nghệ thuật trong làm bánh cùng với khả năng tổ chức, quản lý thời gian tuyệt vời để tạo ra các loại bánh ngọt đúng thời hạn trong phạm vi ngân sách)

Trình độ học vấn chuyên môn

Certificate in Bakery & Pastry skills at AZ Career & Training Academy in Vietnam (Affiliated with LA XENIA – International Institute of Switzerland)

Pastry - Khác

2024 → 2024

Kĩ năng

Profiency in MS offices
Communication skill
Attention to detail
Teamwork

Kinh nghiệm làm việc

Pastry staff tại Premier Village Da Nang Resort - Managed By AccorHotels

9/2024 → Hiện tại

Phu Quoc, Kien Giang

• Actively share ideas, opinions and suggestions to improve the environment and menus. • Ensure the consistency in the preparation of all food items for a buffet menus according to property recipes and standards. • Communicate effectively with the pastry team. • Assist in training within the department and to attend training sessions when requested in line with resort requirements. • Setting up a detailed training program with the Chef de Partie, Demi Chef and Sous Chef. • Be responsible for stocks and control of wastage, in according to resort standards. • Always provide a courteous and professional service and ensure that any guest complaints are promptly rectified and communicated to the head chef. • Assist the head chef in the fulfillment of his or her duties in order to ensure the smooth running of the kitchen. • Report defective materials and equipment to the appropriate Departments. • Always maintain a high standard of personal appearance and hygiene. • Maintain good working relationships with your own colleagues and all other departments. • Carry out cleaning within your own department ensuring that hygiene and safety standards are maintained.

Pastry staff tại NHÀ HÀNG HỘI NGHỊ- TIỆC CƯỚI ADORA

8/2023 → 8/2024 (1 năm )

Ho CHi Minh City

• Receive the orders. Check and compare the time, number of guests and the type of dessert requests with Sales department. • Check inventory, calculate quantity, receive the raw material and compare with accounting/purchasing. • Prepare ingredients, weigh and divide ingredients according to the approved formula and quantity for the bakery kitchen's daily requirements. • Support the Chief and Deputy Baker to make cakes according to the approved recipe and quantity (mousse cake, tiramisu, opera, pana cotta, cream brulee, flan…). • Make all kinds of sweet soup according to the party's request (longan tofu sweet soup, lotus seed sweet soup, dried jujubes & white fungus sweet soup). • Serve cakes and tea at buffets and tea-breaks according to guests' requests. • Preserve cakes and tea according to proper procedures. • Maintain and use kitchen equipment well.

Pastry commis tại Icon Saigon Hotel

2/2023 → 7/2023 (4 tháng)

Ho Chi Minh City

• Ensure that areas of responsibility are clean and well maintained and cleaning checklists are adhered to. • Have strong product knowledge of all areas of the hotel. • Accept a flexible work schedule necessary for uninterrupted service to Hotel guests and maintain flexibility within teams. • Understand and comply with the hotel’s employee handbook. • Prepare desserts in line with menu cards. • Ensure the pastry section is fully prepared for service. • Be fully aware of any menu updates, hotel promotions, corporate promotions or specials. • Be knowledgeable and informed about the introduction of products. • Carry out cleaning as required. • Liaise with other departments to ensure that all guest requests are attended to efficiently. • Be a good team player, reliable, innovative, and motivated.

Mong muốn về công việc

To join your highly regarded team as a pastry chef, offering superior skills in cake decoration and art along with excellent organizational and time management capabilities towards producing outstanding pastries and confections on time, within budget limits (Mong muốn tham gia vào đội ngũ bếp bánh với tư cách là một bếp trưởng bánh ngọt. Thể hiện các kỹ năng vượt trội trong trang trí bánh nghệ thuật trong làm bánh cùng với khả năng tổ chức, quản lý thời gian tuyệt vời để tạo ra các loại bánh ngọt đúng thời hạn trong phạm vi ngân sách)

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg