Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Lục Hùng Bá

Lục Hùng Bá

Hồ sơ 5 sao 52 Lượt xem hồ sơ

Nam, 19/03/1981, 43 tuổi

Quang Trung, Ninh Kiều, Cần Thơ

Cập nhật: 17/10/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Tùy chỉnh
Nơi mong muốn làm việc
Cần Thơ
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A

Giới thiệu bản thân

Experienced manager with a demonstrated history of working in different industries and positions. Skilled in Data Analysis, Market Reseach, Operation and Team building. - Business and marketing planning for the year. - Predict the market situation based on research results and data collection, thereby rienting Sales & Marketing strategies for hotels in the short and long term. - Budget planning for Sales & Marketing activities in the year. - Implement the plan with the relevant departments. - Recruitment and training of direct employees - Supervise the implementation of regulations and processes of Sales & Marketing department - Establish close relationships with potential customers, commercial companies, airlines, potential travel agencies and mass media agencies. - Summarize and check daily and weekly reports of Sales & Marketing staff, market analysis reports, special event activities and other business operations of the hotel, in order to have a basis to discuss the decisions to run the business correctly. - Attend and exploit international fair and exhibition events to find new customers and expand markets. - The organization of collecting customer feedback reflects the quality of hotel products and services to timely adjust the services - Establish a close relationship with mass media agencies and local authorities to propagate and promote the hotel image. - Summary of customer feedback, research and propose to adjust products and services in accordance with customers' requirements and market trends. - Implement measures to monitor the quality of products and services provided to customers. - Build and maintain customer care activities, build and develop loyal customers. - Implement measures to collect information, draft survey forms, monitor the content of information published by the hotel and collect and handle external information related to the reputation of customers. - Monitoring the use of marketing advertising budgets as planned. - Implement and direct the implementation of marketing plans, promote marketing to maintain and expand markets, build and maintain the image of hotel messages in the international and local markets. - Solve urgent problems via hotline directly.

Trình độ học vấn chuyên môn

Du lịch Vũng Tàu

Hướng dẫn Du Lịch - Trung cấp

2001 → 2004

Đại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minh

Quản trị Kinh doanh - Đại học

2007 → 2011

Kĩ năng

Quản lý
Sáng tạo
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Tổ chức công việc

Kinh nghiệm làm việc

Sales & Markketing Manager tại Ninh Kieu 2 Hotel

3/2007 → / (17 năm 8 tháng)

Cantho, Vietnam

Sales & Marketing Manager tại Iris hotel

3/2014 → 5/2012 (1 năm 9 tháng)

Cantho, Vietnam

Branch Manager tại Lozi Vietnam

11/2019 → 10/2019 (1 tháng)

Cantho, Vietnam

Assistant Manager tại Cantho Princess

11/2023 → Hiện tại

Cần Thơ, Vietnam

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg