Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Văn Hiến University
Hotel & Restaurant Management - Đại học
2011 → 2015
Kĩ năng
Quản lí thời gian | |
upselling | |
Giải quyết phàn nàn | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Tổ chức công việc | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng |
Kinh nghiệm làm việc
Front Office Supervisor tại HOTEL NIKKO SAIGON
8/2018 → 6/2022 (3 năm 10 tháng)
Ho Chi Minh City
In April 2019, I stepped into the role of Reception Supervisor, drawing on my extensive knowledge of job requirements and procedures. I thrived in high-pressure environments, maintaining a calm and organized approach. Description: - Trained new staff to ensure they met job requirements and expectations. - Oversaw and monitored all reception staff, supervising daily shift operations to ensure adherence to standard operating procedures. - Assisted the duty manager in quickly and efficiently resolving customer issues and complaints to maintain high levels of satisfaction and service quality. - Managed and sorted emails during my shift to address issues and situations as they arose. - Organized workflow and ensured that employees understood their responsibilities and tasks to complete during their shifts.
Duty Manager tại InterContinental Saigon - an IHG Hotel
8/2022 → 10/2024 (2 năm 1 tháng)
Ho Chi Minh
- Supervise and manage employee performance by delegating tasks, offering guidance, and addressing any concerns or conflicts to ensure smooth operations and a productive work environment. - Ensure all of VIP guests receive special attention and personalized service. - Monitor staff conduct, uniform standards, hygiene, and appearance to maintain high levels of professionalism. - Report directly to the Front Office Manager regarding all matters that impact guest service and hotel operations. - Collaborate and coordinate with other hotel departments as necessary to ensure seamless service. - Respond proactively to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
The Outsanding Contribution on Guest Love 2023
12/2023
It is such an honor and the most appreciated gift ever to my efforts this year to have my name added to the list of exceptional employees who make outstanding contributions to hotel guest satisfaction.