Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
25 - 99
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Saigon Tourist
Quản trị nhà hàng - khách sạn - Trung cấp
2009 → 2012
Kĩ năng
Training and Development | |
Inventory Management | |
Microsoft Word, Excel and other related software | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử |
Kinh nghiệm làm việc
Department Management tại McDonald's Vietnam
10/2019 → 8/2024 (4 năm 10 tháng)
Hồ Chí Minh
• Ensures to provide guidance and actively set an example for all staffs • Training and coaching staffs follow company standards, VSATTP • Analyze COS components and develop and communicate weekly food cost action plans to managers and staff (including food promo, condiments) • Arrange weekly schedule according to labor guidelines and any fluctuations in sales due to holiday or local events, control COL by weekly and monthly • Follows up all staffs in each shift to ensure they follow procedure standard, company policies and QSC • Complete daily, weekly, and monthly count inventory • Ensure all staff members follow standards policy by greeting and responding to all customers with fast, efficient, friendly, and personalized service