Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Lưu Quang

Nguyễn Lưu Quang

Hồ sơ 5 sao 46 Lượt xem hồ sơ

Nam, 12/08/1988, 36 tuổi

số 4 ngách 12 ngõ Cống Trắng, Đống Đa, Hà Nội

Cập nhật: 24/09/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
20 - 30 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành, Ẩm thực

Giới thiệu bản thân

A careful, responsible and hardworking person. Used to work in team, with strict deadlines, good time organizer

Trình độ học vấn chuyên môn

Thành Đô University

Tourism English - Cao đẳng

2007 → 2010

Kĩ năng

Training and Development
Timing and business orgarnize
Handling with guest
F&B operation
Leadership Skill

Kinh nghiệm làm việc

F&B Manager tại Oriental Jade Hotels&Spa

8/2022 → / (2 năm 3 tháng)

Hà Nội

- Manage all F&B and day-to-day operations within budgeted guidelines and to the highest standards. - A highest standard restaurant similar 5 -stars in reputation boutique hotel chain at Old Quarter. - Managed a team with 25 people serving guest in house a great breakfast buffet and turnover to a stunning all day dining restaurant after that. Manage Rooftop bar included. - Deliver superior service and maximize customer satisfaction. - Respond efciently and accurately to customer complaints. - Research new wholesale food suppliers and negotiate prices. - Calculate future needs in kitchenware and equipment and place orders as needed. - Control operational costs and identify measures to cut waste. - Identify customers needs and respond proactively to all of their concerns - Establish targets, KPI’s, schedules, policies and procedures I left to learn more knowledge to improve and development my ability and skill

Operation Manager tại Chi Nhánh Công Ty TNHH DREAM GAMES Việt Nam tại Hà Nội

8/2023 → Hiện tại

Hà Nội, Việt Nam

- Lead, motivate, and support a large team within a time-sensitive and demanding environment, including career development plans for direct reports and problem resolution. - Manage data collection for the updating of metrics to achieve productivity targets, reduce cost per unit, eliminate errors, and deliver excellent customer service - Maintain constant communication with staff, and vendors to ensure proper operations of the company - Track staffing requirements, hiring new employees as needed. - Process payrol for all staff. - Ensure that operational activities remain on time and within budget - Analyzing market share and build-up strategy by monthly. - Conduct budget reviews and report cost plans to upper management - Analyzing and planning PL per month.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Trần Thị Lan - Manager Inroom Dining

JW Marriott HaNoi Hotel

lan.tran1@marriotthotels.com - 097.569.9168

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg