Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Hiền Anh, Nguyễn

Hiền Anh, Nguyễn

Hồ sơ 5 sao bạc 191 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 23/04/1989, 35 tuổi

Chung cư CT2A Thạch Bàn, phường Thạch Bàn, Long Biên, Hà Nội

Cập nhật: 24/09/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội, Hải Phòng, Quảng Ninh
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Pháp (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
25 - 99

Giới thiệu bản thân

Motivated sales executive with a multi disciplinary background of 10+ years in hospitality strengthed by customer service and relationship management skills. And an additional 3 years in account management focused on strategic thinking, negotiation, and quota achievement. As a sales executive with good communication skills, I am looking for a Leader position to utilize my transferable skills and contribute to the company'a success

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Ngoại ngữ- Đại học Quốc gia Hà Nội

Ngôn ngữ và Văn hóa Pháp - Đại học

2007 → 2011

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Quản lý
Quản lí thời gian
Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Training and Development
Tổ chức công việc
upselling

Kinh nghiệm làm việc

Account Executive tại LP Technology Company Limited

12/2021 → Hiện tại

Hà Nồi, Việt Nam

- Develop and manage existence clients and potential customer - Target Sales oppotunities and good negotiation skill - Promote company product with differents marketing tools - Cross sell - upsell product within company’s partner - Lead and manage team work to ensure smooth operation and on time product’s delivery - Strong communication skills - Work well under pressure, good at invidual and team working.

Duty Manager tại Sofitel Legend Metropole Hanoi

7/2019 → 12/2021 (2 năm 5 tháng)

Hà Nội, Việt Nam

- Handling guest inquiries, complaints, and requests - Ensuring guest satisfaction and resolving any issues promptly - Overseeing the work of the front desk staff, housekeeping, and other departments to ensure that employees are following hotel policies and procedures - Monitoring hotel operations and ensuring that everything is running smoothly - Making decisions about day-to-day issues - Preparing reports on hotel performance - Ensuring the safety and security of guests and staff - Responding to emergencies and coordinating with local authorities if necessary

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg