Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 3 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
500 - 999
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Kĩ năng
Social Media Analytics | |
Content Strategy & Creation | |
Trend Analysis | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Tin học văn phòng | |
Quản lý | |
Sáng tạo | |
upselling | |
Tổ chức công việc | |
Quản lí thời gian |
Kinh nghiệm làm việc
Marketing Content creator tại Bao Tin K&K Jewellery
7/2018 → 10/2019 (1 năm 3 tháng)
HCM
• Executed social media campaigns via Facebook Ads and Instagram Ads, increasing followers by 60% in one year. • Developed a Facebook campaign for International Women’s Day, boosting followers from 100 to 500 within a month. • Assisted in designing and launching a website on WordPress CMS, ensuring an appealing user interface and optimized SEO.
Store in charge – Visual Merchandiser – Sales Associate tại ADIDAS Viet Nam
10/2020 → 3/2022 (1 năm 4 tháng)
HCM
• Managed the ADIDAS store’s Facebook fanpage, posting regularly to attract customers and boost engagement. • Scheduled product and promotional posts using Hootsuite, ensuring consistent weekly and monthly content. • Implemented post-pandemic sales strategies, leading the team to exceed KPIs by 110%, driving significant revenue growth. • Achieved top sales performance in January 2021 with high-value transactions and a large daily sales volume.
Marketing Content Creator tại AUG Student Services
4/2023 → 5/2024 (1 năm )
Australia, Perth
• Planned and scheduled content postings for both Facebook and TikTok, ensuring consistency and alignment with marketing goals. • Developed event plans for company activities and directly handled on-site event organization, ensuring smooth execution and high attendee satisfaction. • Created monthly programs and events to engage both new and existing customers, fostering long-term relationships and driving brand loyalty. • Planned and executed cross-channel marketing campaigns, integrating paid media, social media, SEO, content marketing, and email marketing to maximize audience engagement and brand reach.