Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 3 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trợ lý, thư ký
Trợ lý, thư ký
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Kiên Giang
Kiên Giang
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A
N/A
Giới thiệu bản thân
With 8 years in the hospitality job, my strengths are both in Office and Operation responsibilities. I have experienced both the predevelopment period and the durable development period to understand how important it is to connect departments and assist each other. To be a Guest Experience Officer, I had to be knowledgeable enough about Food & Beverage, Front Office procedures, and an appropriate guest service mindset — especially a high standard of manners.
Trình độ học vấn chuyên môn
Kĩ năng
Training Skills | |
Persuasion skill | |
Time management skills | |
Problem solving skills positively | |
Observation skills | |
Interaction skills |
Kinh nghiệm làm việc
Guest Experience Officer cum Trainer tại Salinda resort
7/2022 → 9/2024 (2 năm 2 tháng)
Phú Quốc
- Training staff about English, FB Standards, and skills -Sort out needed guests to upsell/ offer suitable services. -Acknowledge return guests, VIP guests, potential customers, and take extra care… -Resolve difficult situations and special requirements positively,