Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Thị Hồng Anh

Nguyễn Thị Hồng Anh

Hồ sơ 5 sao 32 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 21/03/1989, 35 tuổi

Hồ Chí Minh City

Cập nhật: 16/09/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Tùy chỉnh
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
Trên 5.000
Công việc mong muốn
Tiền sảnh, Hành chính, nhân sự, Khác

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Hoa Sen

Quản trị Du lịch - Khách sạn - Nhà hàng - Đại học

2007 → 2011

Kĩ năng

Kinh nghiệm làm việc

Service & Solf Skill Training Team Leader tại Highlands Coffee

3/2019 → 5/2024 (5 năm 2 tháng)

HCMC, Việt Nam

Senior Soft skill & Service Trainer (2019 - 2022) Highlands Coffee - Design, implement, and update training programs for Operations (staff and management levels) (for example: Service for managers, Communication skills, Time Management, Leadership skills....) - Supervise the implementation, after training evaluation of other team members. - Check service quality and coach staff at the store ***Service & Soft skill team leader (2022 - 2024) Highlands Coffee - Identify training needs & build annual training strategies. - Monitor progress & costs of training programs. - Design & conduct soft skills & service training sessions. (Programs were developed by me: - Senior Sales Associate - SWAT Team - Security Team Leader - Internal Trainer ...et cetera) - Analyze feedback & evaluation from trainees to continuously improve learning technique. - Build a learning culture into a part of the company culture. - Inspire through training, communication to attract and retain talent. - Establish and maintain effective relationships with trainees to provide advice & career development. - Collaborate with the Human Resources department to organize the Highlands Talent Award Competition, Career Day for children (children of Highlands employees)... - Implement company projects to improve & maintain quality of workforce and service. (Some projects participated in: - Uplifting Service - Building service culture for the brand - Improving service quality for security team - Improving quality for management team - Building e-learning system ...and many other projects) -Handle administrative tasks such as travel expenses plan, making certificates, quarterly/annual training reports...

Assistant VIP & Club Manager tại Sheraton Saigon Hotel & Towers

8/2010 → 3/2019 (8 năm 6 tháng)

HCMC, Vietnam

***Front Office staff (2010 - 2014) Sheraton Saigon Hotel & Towers - Perform procedures: check-in & check-out with standards. - Resolve customer requests. - Serve meals at the VIP restaurant with standards. - Perform other tasks from manager and supervision ***VIP & Club supervisor (2014 - 2016) Sheraton Saigon Hotel & Towers - Support manager in supervising and coordinating staff. - Deliver customer care standards to set an example for staff. - Perform other tasks from manager ***Assistant VIP & Club Manager (2016 - 2019) Sheraton Saigon Hotel & Towers - Manage team to deliver the best customer care service

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg