Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trần Hoàng Bảo Tuấn

Trần Hoàng Bảo Tuấn

Hồ sơ 5 sao 1979 Lượt xem hồ sơ

Nam, 20/05/1987, 37 tuổi

C3-20 CHUNG CƯ LÊ THÀNH, QUẬN BÌNH TÂN, HỒ CHÍ MINH

Cập nhật: 13/11/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội, HCMC, Đà Nẵng, Khánh Hòa
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành

Giới thiệu bản thân

I am a leader with a proven history of adding value to any hotel that I work for. I always ensure that costs are controlled and revenue opportunities never missed and staff pull together in the same direction. Always having the personal touch needed to make sure that every guest receives exceptional service.

Trình độ học vấn chuyên môn

Banking University

Business Administration - Đại học

2005 → 2009

Bachelor of Business Administration Banking University , Ho Chi Minh City

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Teamwork
Quản lý giám sát
Project management
Training and Development
Quản lí thời gian
Quản lý
pre-opening
revenue management
Giải quyết phàn nàn, khiếu nại

Kinh nghiệm làm việc

Operation Manager tại Minera Hot Springs Bình Châu & Seava Hồ Tràm

6/2023 → Hiện tại

Bà Rịa Vũng Tàu

Ensure and provide a professional upscale guest service experience for 106 rooms/ villas and Mineral hot springs day pass. Prepare and manage operating budget to meet GOP, ADR and EBITDA Coordinate and manage communication between FO,HK,ENG,Hot Springs Dpt, to maintain products and service provided. Manage operation dpt to achieve owner's business strategy Task force pre-opening Ktown resort ( Nova hotels and resorts world ) 200 rooms

Training Specialist tại The Grand Hồ Tràm Strip Company Limited

7/2021 → 5/2023 (1 năm 10 tháng)

Vũng Tàu

- Conducts annual training and development programme for IHG - Intercontinental and Holiday Inn Brand - Plans, organizes internal events for more than 2,000 headcounts included Resort, Casino and Golf.

Operation Manager tại Melia Ba Vi Mountain Retreat

11/2020 → 7/2021 (7 tháng)

Cote 600 National Park Ha Noi

- Ensure all operations are carried on in an appropriate, cost-effective way - Improve operational management systems, processes and best practices - Purchase materials, plan inventory and oversee warehouse efficiency - Formulate strategic and operational objectives - Examine financial data and use them to improve profitability - Manage budgets and forecasts - Perform quality controls and monitor production KPIs - Recruit, train and supervise staff - Increase quality of customer service

OPERATION MANAGER tại INNSiDE by Melia Saigon

10/2019 → 10/2020 (1 năm )

Ho Chi Minh City, Vietnam

- Magaging a team of Heads Departments. Aligning staff attitudes to corporate objectives. Being visible to both guests and staff at all times. - Working closely with hotel manager to put together effective business plans. - Respond to emergency situations accordingly. Health and Safety awareness. - A real passion for delivering and making a positive impact on guest experience. - Proven experience in developing operational procedures and processes. - Confident communicator and decision maker - Passion for working in fast - paced, high - pressured.

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGER tại INNSiDE by Melia

10/2018 → 10/2019 (1 năm )

129-131 Ton That Dam, District 1, HCM

- Maintain and improving the quality of hotel service . -Ensure guests satisfactions and handling with guest’s complaints. - Supporting to operate the front office - Collaborating withl Head of Department for providing and adjusting standard of procedures. -Make recommendations and propositions to the managers

FRONT OFFICE MANAGER tại Paradise Sai Gon Boutique Hotel

5/2015 → 10/2018 (3 năm 5 tháng)

Ho Chi Minh

- Improved customer service ratings - Updated team members about changes in hotel products, services, pricing and policies - Recruited and trained new members of the guest service team - Resolved service-related problems in a timely manner

FLIGHT ATTENDAND tại Vietjet Air

11/2013 → 3/2015 (1 năm 3 tháng)

Ho Chi Minh

- Responsible for ensuring passengers' safety and comfort at all times, include ensuring that the emergency equipment is working, that the cabin is clean, and that there is an adequate supply of food and beverages.

RETAIL BANKING MANAGER tại TECHCOMBANK

9/2009 → 10/2012 (3 năm )

Ho Chi Minh

- Communicated all retail initiatives and promotions to customers to generate return business - Politely assisted customers in person and on the telephone. - Built long-term customer relationships and advised customers on

Mong muốn về công việc

- Expecting working in a professional environment, have more opportunity to contribute for hospitality industry.

Giải thưởng

Certificate of pre-opening Melia hotel International

5/2019

In recognition for dedication, commitment and support for being an affiliate of a successful Melia Saigon pre opening

Best staff of the year

2/2018

Best staff of the year in 2017 and 2016

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg